Merk

En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere

Bekreft

Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon! Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø. I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning. Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og ekspederer derfor ikke ordre under kr 200. Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning. Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!

Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning trykk NEI. Effektivisere ordren din nå trykk JA.

Teknisk vedlikehold

Vi har teknisk vedlikehold i vår nettbutikk. Vennligst kontakt kundeservice på 33 72 98 00 for bestillinger og mer informasjon.

Betingelser

Våre betingelser

Vi gjør oppmerksom på at du må ha et organisasjonsnummer tilgjengelig for å kunne registrere deg og handle hos oss.

Garanti

Vi gir minst ett års garanti for material- og produksjonsfeil. Fakturaen gjelder som garantibevis, så pass på å oppbevare den på et trygt sted.

Priser

Katalogprisene gjelder i ett år, fra 1. januar til 31. desember. Vi forbeholder oss imidlertid retten til å priskompensere for omstendigheter som Lekolar ikke kan påvirke (for eksempel vesentlige endringer i råvarepriser eller valutasvingninger) samt for eventuelle trykkfeil. Utover dette kommer det kampanjepriser i løpet av året, både trykt og digitalt. Det gis ingen ytterligere rabatt på nettopriser. Merverdiavgift og frakt kommer i tillegg til pris. Bestillinger under 200 kroner ekspederes ikke..

Leveranse

Normalt leverer vi alle bestillinger innen 3-4 arbeidsdager. I høysesong kan imidlertid leveringstiden være lenger. For møbler/inventar, lekeplassutstyr og bestillingsvarer er leveringstiden mellom fire til seks arbeidsuker. Det forutsettes fri adkomst med lastebil til leveransested, fast dekke og brøytet vei. Dersom vi ikke kan levere bestillingen komplett, ettersender vi restnoterte varer fraktfritt så snart vi får de inn. Dersom ikke annet er avtalt vil det alltid tilkomme fraktkostnad på våre leveranser. Restordrer med en verdi på under 100 kroner, ekspederes ikke og må bestilles på nytt.

Sortiment

Det vil kunne forekomme mindre forandringer eller justeringer på våre produkter. Er det tomt for en vare hos oss eller vår leverandør, sender vi en tilsvarende eller bedre vare til samme pris.

Betaling

Betalingstiden er 30 dager fra fakturadato. Ved betaling etter forfallsdato påberegnes forsinkelsesrente samt lovfestet purregebyr.

Transportskader

VÆR NØYE NÅR DU MOTTAR VARER! Kontroller alltid at kolliene er hele og uåpnede, og at antall kolli stemmer overens med det som fremgår av følgebrevet. Alle avvik skal noteres på transportørens fraktbrev/håndterminal og deretter meddeles Lekolar. Skader som du oppdager etter levering, må du melde fra om til Lekolar omgående, og senest 7 dager etter levering. Lekolar tar ikke imot transportskader som meddeles etter 7 dager, og du må da selv stå for kostnadene.

Reklamasjon og retur av varer

Reklamasjoner (ikke transportskader – se ovenfor) skal meddeles til vår kundeservice omgående etter at du har fått varene. Ved eventuell retur av varer må du kontakte kundeservice for fraktinformasjon og godkjennelse. Retur av feilfrie varer skal alltid godkjennes av oss. Ved retur av feilfritt gods godskrives aldri mer enn 75 % av fakturert beløp, og returfrakt kommer i tillegg. Returvarer skal være i originalemballasjen. Om du skal returnere produkter, må de alltid pakkes godt inn. Varer som skades i returen, kan ikke godskrives. Retur skjer for kundens regning og risiko. Ved ev. retur/bytting belastes alle reelle fraktutgifter tur/retur pluss returomkostninger til delvis dekning av påløpte kostnader. Varer produsert og levert i spesiell utførelse tas ikke i retur (eks. møbelbestillinger). Avbestillinger forutsetter standard utførelser som ikke er avsendt. Avbestillingskostnader vil bli belastet kunden.

For å kunne behandle reklamasjoner trenger vi følgende:

  • Artikkelnummer (for å identifisere produktet)
  • Kopi av faktura (for å finne eksakt kjøpsdato)
  • Bilde (om mulig. Sendes til reklamasjon@lekolar.no )
  • Beskrivelse av reklamasjon og ev. årsak