En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Grunnet teknisk oppdatering opplever vi at nettbutikken dessverre er noe treg for tiden. Kontakt oss gjerne på telefon 33 72 98 00 eller bestilling@lekolar.no, dersom du ønsker hjelp til bestilling eller ønsker mer informasjon. Takk for forståelsen!
I dette spillet lander roboten på en fjern planet på leting etter diamanter som gir energi til et romskip. Deltagerne skal programmere roboten sin med enkle kommandoer for å unngå hinder og samle inn 3 diamanter, den raskeste vinner. Spilles med kort og spillebrikker som i et vanlig strategispill. Her lærer spillerne om grunnleggende programmering og logisk resonnement. I spillet inngår 20 kommandokort. 2-4 spillere. Fra 6 år.
Å programmere med kroppen er et skritt i riktig retning. Dette spillet introduserer barna for tidlig programmering kombinert med aktivitet, uten elektronikk. Disse aktivitetene fremmer samarbeid, grovmotorikk, problemløsing og sekvenstrening. Inneholder 20 kvadratiske teppebiter (23x23 cm), 20 dobbeltsidige programmeringskort og tilbehør. Teppe av EVA. Fra 5 år.
22 deler. En robot som lærer tidlige kodeferdigheter gjennom fantasifull lek. Bruk kodestaven til å få Blazer til å danse, lyse opp og mer. Blazer lærer små barn grunnleggende koding, romlige konsepter, logikk osv. Krever 5 AAA-batterier, ikke inkludert. Fra 4 år.
En gulvrobot som passer fint når man vil starte med enkel programmering. Robotmusen kan følge banen som er med og forsøke unngå hindrene som er oppsatt langs ruten. Roboten beveger seg fint på de fleste underlag dersom man vil bygge egne baner. Gjennom å trykke på knappene programmer du roboten til å gå framover, bakover, svinge til venstre og svinge til høyre. Det følger med 30 kodekort som hjelper barna til å holde orden på hvert skritt i en sekvens. Settet inneholder en robotmus. 16 labyrintdeler som settes sammen til en større bane, 3 tunneler, 1 ostebit og 22 labyrintvegger for å lage hindre med. Krever 3 stk AAA batterier, følger ikke med. Fra 3 år.
234 deler. Med dette fine kodetoget med DUPLO-klosser får barna mulighet til tidlig å utvikle sin forståelse for hva koding innebærer. Inneholder 5 ulike kodebrikker som legges ut på banen der toget utfører ulike funksjoner avhengig av brikkens farge: Stoppe, endre retning, lyd, lys eller påfyll av drivstoff. Kodeekspressen er interaktiv og ved å laste ned en app kan du også bytte kommando eller karakter, øve på matematikk mm. Sammen kan barna utforske, løse problemer og analysere årsak. Veiledning, 6 dobbelsidige inspirasjonskort og aktivitetsforslag følger med. Av ABS plast. Krever 4 AAA batterier, følger ikke med. Alder 2-5 år.
Logikk og koding utvikler barns evne til å konsentrere seg og observere så vel som hukommelse ved å tilby flere løsninger på to spillebrett. Sammen med morsomme aktivitetskort lærer barna også tall og den numeriske rekkefølgen opp til 10. La barna forvandle seg til detektiver og bruk ledetråder for å plassere brikkene på rett sted!
Bee-Bot® er en robust robot. Roboten programmeres enkelt med knappetrykk på toppen. Forover, Bakover, Venstre, Høyre. Det er også Go, Reset og Pause. Bee-Bot® beveger seg i trinn på 15 cm, den kan snu 90 ° og husker opptil 200 trinn!
Sensorer gjør det mulig å interagere med andre Bee-Bot og Blue-Bot. Funksjon for lydinnspilling og avspilling. Innhold: 1 Bee-Bot-robot. 1 USB-kabel for lading. Mål: 12x10 cm. Fra 3 år.
Robotsett for å bygge en forhåndsdesignet robot som er perfekt for både lek og læring. Deler som gjør at den kan bygges til en crawler, hurtig trehjulssykkel eller selvdansende tohjuling ved hjelp av gyrosensoren. Settet er basert på omtrent 100 mekaniske og elektroniske moduler og deler. mBot Ranger har et mer avansert kretskort med flere sensorer, kraftigere og raskere motorer (0,6 m / s) og kraftige belter for båndroboten. Kobles til en datamaskin eller mobilenhet via Bluetooth. Kan programmeres fra en datamaskin og styres med en mobil eller nettbrett, eller programmeres til f.eks. følg en planlagt linje eller kjør og unngå hindringer selv. Bygget sammen med den medfølgende guiden, som også er tilgjengelig i appform (iOS og Android) med 3D-modeller for å lette prosessen. Nødvendige verktøy er inkludert. Roboten er koblet til via Bluetooth til mobilen og styres via appen (Android og iOS). Appen inneholder alt for programmering, design, kontroll og til og med deling av skapelsen din med andre. Chassis og lokk spesielt designet for å beskytte hovedkortet og beskytte barns øyne mot LED-lyset. Har fargekodede RJ25-porter for enklere ledninger for å lette konstruksjonen. Drevet av 6x AA-batterier (ikke inkludert).
Hopspot er et interaktivt læremiddel designet for å skape læring gjennom bevegelse. Via danske apper til iPad, høytalere og trådløse brett, som reagerer på berøring, programmerer barna sine egne spill. Med Hopspots kan man lage digital teknikk, istedet for å ta den passivt imot. Innehoder: 12 brett, 1 stativ med Bluetoothenhet, høytaler og ladere for alle brett, fri tilgang til Hopspots app inkl. alle spill og øvelser.
Denne aktiviteten gjør det mulig for barn å trene på grunnleggende programmering. Gjenom aktivitetskortets rutenett skal barna skape baner fra et gitt punkt til et angitt sluttpunkt. Avhengig av typer og antall brikker som skal brukes vil barna utfordres med ulike situasjoner og vanskelighetsgrader. Barna trener på retning, forståelse av avstand, symboler og mye mer. Flere barn kan arbeide sammen med noen av de 24 instruksjonskortene da hvert barn har sitt eget magnetiske brett og en komplett oppsetting av 23 magnetiske brikker. Fra 4 år.
Smart robot for nybegynnere i programmering. Din nye programmeringsledsager. Codey Rocky er en programmeringsrobot for STEAM-undervisning. Det gir deg underholdning og erfaring mens du lærer å programmere. Fra 6 år og oppover. Kombinasjonen av en brukervennlig robot og maskinvare med den blokkbaserte programmeringsprogramvaren, mBlock5, garanterer nybegynneren en rask og enkel start på programmeringen.
kr 1 815,00
Vil du bli kunde hos oss?
Du må ha et ha et organisasjonsnummer eller kundenummer for å handle hos oss.