Merk

En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere

Bekreft

Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon! Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø. I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning. Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner. Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning. Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!

Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI. Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".

Programmeringsspill

Miljømerking
Varemerke
Mål
Trinn
16 Produkter
  • Hopspot sett

    Hopspot sett

    Art.nr: 56846
    Hopspot er et interaktivt læremiddel designet for å skape læring gjennom bevegelse. Via danske apper til iPad, høytalere og trådløse brett, som reagerer på berøring, programmerer barna sine egne spill. Med Hopspots kan man lage digital teknikk, istedet for å ta den passivt imot. Innehoder: 12 brett, 1 stativ med Bluetoothenhet, høytaler og ladere for alle brett, fri tilgang til Hopspots app inkl. alle spill og øvelser.
    kr 80 867,00
  • Quadrikoding

    Quadrikoding

    Art.nr: 113288
    Denne aktiviteten gjør det mulig for barn å trene på grunnleggende programmering. Gjenom aktivitetskortets rutenett skal barna skape baner fra et gitt punkt til et angitt sluttpunkt. Avhengig av typer og antall brikker som skal brukes vil barna utfordres med ulike situasjoner og vanskelighetsgrader. Barna trener på retning, forståelse av avstand, symboler og mye mer. Flere barn kan arbeide sammen med noen av de 24 instruksjonskortene da hvert barn har sitt eget magnetiske brett og en komplett oppsetting av 23 magnetiske brikker. Fra 4 år.
    kr 1 006,00
  • Code & Go mouse mania

    Code & Go mouse mania

    Art.nr: 124335
    Stimulerende brettspill som lærer barna å programmere robotmusen rundt på spillebrettet for å plukke så mange ostebiter som mulig. Introduserer enkel koding, logisk tankegang og problemløsning. Inneholder veiledning på engelsk. 2-4 spillere. Fra 5 år.
    kr 436,00
  • Coding Critters Magicoders Skye the Unicorn

    Coding Critters Magicoders Skye the Unicorn

    Art.nr: 136761
    22 deler. En robot som lærer barn tidlige kodeferdigheter gjennom fantasifull lek. Bruk kodestaven til å få Sky til å danse, lyse opp og mer. Sky lærer små barn grunnleggende koding, romlige konsepter, logikk osv. Krever 5 AAA-batterier, ikke inkludert. Fra 4 år.
    kr 1 102,00
  • Logikk og koding - Alver

    Logikk og koding - Alver

    Art.nr: 129404
    Logikk og koding utvikler barns evne til å konsentrere seg og observere så vel som hukommelse ved å tilby flere løsninger på to spillebrett. Sammen med morsomme aktivitetskort lærer barna også tall og den numeriske rekkefølgen opp til 10. La barna forvandle seg til detektiver og bruk ledetråder for å plassere brikkene på rett sted!
    kr 778,00
  • Coding Critters Magicoders Blazer the Dragon

    Coding Critters Magicoders Blazer the Dragon

    Art.nr: 136760
    22 deler. En robot som lærer tidlige kodeferdigheter gjennom fantasifull lek. Bruk kodestaven til å få Blazer til å danse, lyse opp og mer. Blazer lærer små barn grunnleggende koding, romlige konsepter, logikk osv. Krever 5 AAA-batterier, ikke inkludert. Fra 4 år.
    kr 1 102,00
  • Bits & Bytes

    Bits & Bytes

    Art.nr: 113518
    Tren programmering med et morsomt kortspill som engasjerer og oppmuntrer til læring gjennom lek. Samtidig lærer barna å lage datakonsepter som algoritmer og sekvensering av instruksjoner for å få mer kunnskap om problemløsning. Bra for å utvikle logisk tenkning, som er en grunnleggende forutsetning for koding / programmering (og mange andre emner)
    kr 342,00
  • Robotkoding

    Robotkoding

    Art.nr: 129506
    Barna samarbeider for å dele opp utfordringer i mindre sekvenser og løse utfordringer sammen. Spillet trener oppmerksomhet og konsentrasjon, logisk tenkning, problemløsning og samarbeid samtidig som en romslig bevissthet utvikler seg. Inneholder 1 spillbrett, 4 roboter, 2 rouletter, 57 spillkort og 12 pilkort.
    kr 398,00
  • Kod veien

    Kod veien

    Art.nr: 112642
    Et morsomt spill med utfordringer som lærer barna de grunnleggende trinnene i koding. Ulike aktiviteter som å følge instruksjoner, kode og følge mønster har mye til felles med et dataprogram. Spillet har to vanskelighetsgrader, instruksjoner i 6 trinn og 9 trinn. For 2 spillere, men flere barn kan også samarbeide om å løse oppgavene. Fra 3 år.
    kr 1 091,00
  • littleBits Educator starter kit

    littleBits Educator starter kit

    Art.nr: 121912
    littleBits Code kit introduserer enklere programmering gjennom spill og oppfinnelser. Elektroniske byggebllokker er programmert med grafisk blokkprogrammering. Du trenger ikke direkte forkunnskaper for å komme i gang: elevene får enkle trinnvise instruksjoner i littleBits-appen. Mer enn 100 tverrfaglige øvelser og leksjonstips er inkludert, og enda flere er tilgjengelige på nettet. Alle littleBits er fargekodede, magnetiske og gjenbrukbare. Inneholder: 5 elektroniske byggeblokker, USB-adapter og USB-kabel, oppladbart batteri, USB-dongle, feste for servomotor, magnetfester med borrelås, borrelåsbånd, mekanisk arm og monteringsplate.
    kr 558,00
  • Rolf Originals - Coding in pixels

    Rolf Originals - Coding in pixels

    Art.nr: 130511
    Koding i piksler lærer barn å tegne i form av piksler. Spillet er basert på prinsippene for binærkoding der koden tildeler et mønster av binære tall til hver figur. Hvert tall i rutenes oppgavekort tilsvarer antall piksler som skal plasseres på spillbrettet for å se hvilken pikselfigur som vises.
    kr 2 912,00
  • Rolf Essentials - Coding in steps

    Rolf Essentials - Coding in steps

    Art.nr: 130516
    Velg et dyr på spillbrettet og deretter hvilken retning dyret skal gå ved hjelp av pilkortene. La så motstanderen din finne kodesekvensen for å prøve å finne samme spor. Når barn har lært betydningen av piler og retning, er Coding on steps et naturlig skritt i introduksjon til programmering i tidlig alder.
    kr 915,00
  • Foreberedende kodingsett Pingvin

    Foreberedende kodingsett Pingvin

    Art.nr: 118603
    Utvikler tidlige ferdigheter i programmering. Settet inneholder steiner som representerer pingviner med piler i forskjellige retninger, samt aktivitetskort. Trener sekvensering, logisk tenkning, retnings- og posisjonsspråk samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er laget av slitesterkt materiale og tåler at barn jobber med dem utendørs. Inneholder 18 pingviner og 16 fargerike kort. Fra 3 år.
    kr 1 142,00
  • Rolf Originals - Coding arrows

    Rolf Originals - Coding arrows

    Art.nr: 130515
    Introduserer programmering far barn uten data. For å programmere en robot må barna lære seg å bruke piler og retninger for å navigere.
    kr 1 362,00
  • Rolf Essentials - Pixel fun

    Rolf Essentials - Pixel fun

    Art.nr: 130518
    I Pixel fun lærer barn å oppdage tegning ved hjelp av piksler. Spillet er basert på prinsippene for binær koding der koden tildeler et mønster av binære tall til hver figur. Hvert tall i rutenes oppgavekort tilsvarer antall piksler som skal plasseres på spillbrettet for å se hvilken pikselfigur som vises.
    kr 1 425,00
  • Rolf Essentials - Coding with dots

    Rolf Essentials - Coding with dots

    Art.nr: 130517
    Coding with dots er en oppfølger til spillene oding in arrows og Coding in steps. Her lærer du å gjøre en lengre kodesekvens til en kortere ved hjelp av prikker. I stedet for å legge ut antall pilkort, brukes prikker med riktig antall for å vise hvor mange trinn i en bestemt retning sekvensen skal finne sted.
    kr 1 100,00
  • Glemt passord?

    Vil du bli kunde hos oss?

    Du må ha et ha et organisasjonsnummer eller kundenummer for å handle hos oss.

    Registrere meg

    Tilbakestil passord

    Oppgi din e-postadresse så mottar du en link for å velge nytt passord.