Merk

En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere

Bekreft

Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon! Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø. I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning. Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner. Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning. Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!

Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI. Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".

Aktiv programmering

Varemerke
Mål
Trinn
  • Barneskole 1.-7. klasse 1
  • Barneskole 1.-7. klasse
  • Ungdomsskole 8.-10. klasse
  • Videregående og høyskoler
  • Spesialundervisning
  • SFO
  • Tøm filter
41 Produkter
  • LEGO® Education SPIKE™ Prime, liten skolepakke

    LEGO® Education SPIKE™ Prime, liten skolepakke

    Art.nr: 111973
    Dette settet inneholder 5 pakker med 111971 LEGO® Education SPIKE Prime og 1 sett 130606 LEGO® Education SPIKE Prime ekspansjonssett.
    kr 24 142,00
  • LEGO® Education SPIKE™ Prime, stor skolepakke

    LEGO® Education SPIKE™ Prime, stor skolepakke

    Art.nr: 111974
    Dette settet inneholder 10 pakker med 111971 LEGO® Education SPIKE Prime sett og 1 sett 130606 LEGO® Education SPIKE Prime ekspansjonssett.
    kr 46 450,00
  • LEGO® Education SPIKE™ Prime, grunnsett

    LEGO® Education SPIKE™ Prime, grunnsett

    Art.nr: 111971
    LEGO® Education SPIKE ™ Prime er et tverrfaglig undervisningsverktøy innenfor matematikk, naturfag, kunst og håndverk og teknologi. Settet passer for elever på 5. – 10. trinn og kan programmeres både med blokkprogrammering (Scratch) og tekstbasert programmering (Python). Det programmerbare huben er en avansert, men brukervennlig enhet som har 6 inn- / utporter, et 5x5-lyspanel, Bluetooth-tilkobling, en høyttaler, et 6-akset gyroskop og et oppladbart batteri. Inkluderer også motorer og sensorer som sammen med LEGO-komponenter lar elevene bygge roboter og andre interaktive modeller. Oppbevaringsboks og sett med sorteringsbrett er inkludert. Det er også inkludert en app med ferdige undervisningsopplegg og nettbaserte leksjonsplaner
    kr 4 995,00
  • LEGO® Education SPIKE™ Prime + Expansion,  Klassesett 20 elever

    LEGO® Education SPIKE™ Prime + Expansion, Klassesett 20 elever

    Art.nr: 132593
    LEGO® Education SPIKE ™ Prime og Expansionset er et verktøy for å undervise i naturvitenskap, teknologi, ingeniørvitenskap, kunst og matematikk (forkortet STEAM på engelsk) for elever i klasse 6-8 klasse. LEGO-komponenter er kombinert med brukervennlig maskinvare og et intuitivt programmeringsspråk med dra-og-slipp-funksjon, som er basert på Scratch. Elevene lærer å tenke kritisk og løse problemer. Den programmerbare huben er en avansert, men brukervennlig enhet som har 6 inn- / utporter, et 5x5-lyspanel, Bluetooth-tilkobling, en høyttaler, et 6-akset gyroskop og et oppladbart batteri. Inkluderer også motorer og sensorer som sammen med LEGO-komponenter lar elevene bygge roboter og andre interaktive modeller. Oppbevaringsboks og 20 sett med sorteringsbrett er inkludert. Inkluderer også start materiale, en app med enhetsplanlegging og nettbaserte leksjonsplaner.
    kr 58 278,00
  • LEGO® Education SPIKE™ Prime + Expansion,  Klassesett 10 elever

    LEGO® Education SPIKE™ Prime + Expansion, Klassesett 10 elever

    Art.nr: 132592
    LEGO® Education SPIKE ™ Prime og Expansionset er et verktøy for å undervise i naturvitenskap, teknologi, ingeniørvitenskap, kunst og matematikk (forkortet STEAM på engelsk) for elever i klasse 6-8 klasse. LEGO-komponenter er kombinert med brukervennlig maskinvare og et intuitivt programmeringsspråk med dra-og-slipp-funksjon, som er basert på Scratch. Elevene lærer å tenke kritisk og løse problemer. Den programmerbare huben er en avansert, men brukervennlig enhet som har 6 inn- / utporter, et 5x5-lyspanel, Bluetooth-tilkobling, en høyttaler, et 6-akset gyroskop og et oppladbart batteri. Inkluderer også motorer og sensorer som sammen med LEGO-komponenter lar elevene bygge roboter og andre interaktive modeller. Oppbevaringsboks og 10 sett med sorteringsbrett er inkludert. Inkluderer også start materiale, en app med enhetsplanlegging og nettbaserte leksjonsplaner.
    kr 29 138,00
  • Ozobot Evo Crystal White

    Ozobot Evo Crystal White

    Art.nr: 56670
    Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Takket være det store tilbudet av programmeringsoppgaver kommer man lett igang. Ozobot Evo kombinerer pedagogisk spill med programmering og sosial interaksjon. Inneholder 1 Evo robot, utfordringskort, 4 merkepenner i ulike farger, USB ladekabel og quickstart-guide. Fra 8 år.
    kr 3 710,00
  • LEGO® Education SPIKE™ Prime + Expansionsset

    LEGO® Education SPIKE™ Prime + Expansionsset

    Art.nr: 132588
    LEGO® Education SPIKE ™ Prime og Expansionset er et verktøy for å undervise i naturvitenskap, teknologi, ingeniørvitenskap, kunst og matematikk (forkortet STEAM på engelsk) for elever i klasse 6-8 klasse. LEGO-komponenter er kombinert med brukervennlig maskinvare og et intuitivt programmeringsspråk med dra-og-slipp-funksjon, som er basert på Scratch. Elevene lærer å tenke kritisk og løse problemer. Den programmerbare huben er en avansert, men brukervennlig enhet som har 6 inn- / utporter, et 5x5-lyspanel, Bluetooth-tilkobling, en høyttaler, et 6-akset gyroskop og et oppladbart batteri. Inkluderer også motorer og sensorer som sammen med LEGO-komponenter lar elevene bygge roboter og andre interaktive modeller. Oppbevaringsboks og 2 sett med sorteringsbrett er inkludert. Inkluderer også begynt materiale, en app med enhetsplanlegging og nettbaserte leksjonsplaner.
    kr 5 828,00
  • Ozobot Evo Klassesett 18 stk

    Ozobot Evo Klassesett 18 stk

    Art.nr: 56674
    Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Her får du flere muligheter og ro ulike måter å kode på. Inneholder 18 Evo robot, 18 Ozoskall, 3 stk 6-ports ladestasjoner, 18 pakker med 4 merkepenner i ulike farger, lærerveiledning, aktivitetskort, posters, og quickstart-guide. Fra 8 år.
    kr 47 700,00
  • LEGO® MINDSTORMS® Education Reservedelssett 3

    LEGO® MINDSTORMS® Education Reservedelssett 3

    Art.nr: 111371
    Går ut av LEGO® Education sortiment i juni 2021. Selges så langt lageret rekker
    kr 83,00
  • Ozobot Merkepenner ulike farger

    Ozobot Merkepenner ulike farger

    Art.nr: 56667
    4 stk/pk.Penner til Ozobot. Styr roboten med OzoCodes ved enkelt å tegne linjer og fargesegmenter. Linjene kan tegnes på vanlig papir. Inneholder fargene rød, grønn, blå og svart.
    kr 198,00
  • LEGO® Education EV3 Ultralydsensor

    LEGO® Education EV3 Ultralydsensor

    Art.nr: 111356
    Ultralydsensoren er en digital sensor som kan måle avstanden til et objekt foran sensoren. Sensoren sender ut høyfrekvente lydbølger og måler hvor lang tid det tar før lydbølgene spretter tilbake til sensoren. Lydfrekvensen er så høy at lyden ikke blir hørt. Avstanden til et objekt kan måles i tommer eller cm. Det betyr at du kan programmere en robot for å holde deg en viss avstand foran en vegg. Hvis du bruker måleenheten cm, er den målbare avstanden 3-250 cm (med nøyaktighet +/- 1 cm). Hvis du bruker måleenheten, er den målbare avstanden 1-99 inches (med nøyaktighet +/- 0,394 inches). Verdien på 255 cm eller 100 tommer betyr at sensoren ikke oppdager noen gjenstander foran seg. Et fast lys rundt sensoren betyr at den er i målestilling. Hvis lampen blinker, er sensormodus "Forekomst" aktiv. I hendelsesmodus oppdager sensoren om det er en annen aktiv ultralydsensor i nærheten. Når den prøver å finne andre ultrasoniske sensorer, avgir den ikke sin egen lyd, men lytter bare til andre sensors lyder.
    kr 480,00
  • Ozobot Merkepenner svart

    Ozobot Merkepenner svart

    Art.nr: 56668
    4 stk/pk. Merkepenner for Ozobot.
    kr 198,00
  • LEGO® MINDSTORMS® Education Reservedelssett 1

    LEGO® MINDSTORMS® Education Reservedelssett 1

    Art.nr: 111369
    Går ut av LEGO® Education sortiment i juni 2021. Selges så langt lageret rekker
    kr 83,00
  • LEGO® MINDSTORMS® Education EV3, romutfordring

    LEGO® MINDSTORMS® Education EV3, romutfordring

    Art.nr: 111967
    Går ut av LEGO® Education sortiment i juni 2021. Selges så langt lageret rekker
    kr 3 994,00
  • LEGO® Education EV3 Gyrosensor

    LEGO® Education EV3 Gyrosensor

    Art.nr: 111357
    Gyrosensoren er en digital sensor som oppdager rotasjonsbevegelser rundt en akse. Hvis du roterer gyrosensoren i henhold til pilene på sensorhuset, registrerer sensoren rotasjonshastigheten i grader per sekund. (Den høyeste rotasjonsfrekvensen som kan måles er 440 grader per sekund.) Den roterte frekvensavlesningen kan deretter brukes, for eksempel for å oppdage om en viss del av roboten beveger seg eller om roboten vipper. Gyrosensoren kan også brukes til å holde oversikt over den totale rotasjonsvinkelen i grader. Du kan bruke rotasjonsvinkelen til å måle hvor mye roboten har snudd. Dette betyr at du kan programmere rotasjonsbevegelser (rundt aksen som gyrosensoren leser) med nøyaktighet +/- 3 grader per 90 grader. MERK! Sensoren må være helt stille når den er koblet til EV3-enheten. Hvis gyro sensoren er koblet til en robot, må roboten være helt stille i en startposisjon mens du kobler gyro sensoren til EV3 enheten.
    kr 480,00
  • LEGO® Education EV3 Trykksensor

    LEGO® Education EV3 Trykksensor

    Art.nr: 111359
    Trykkføleren er en analog sensor som oppdager om den røde knappen trykkes og slippes. Dette betyr at trykksensoren kan programmeres til å fungere basert på tre tilstander: trykket ned, ikke trykket ned eller hurtigtrykk (dvs. trykket ned og umiddelbart sluppet opp). Med innspill fra trykksensoren kan du programmere en robot for å oppfatte og styre verdier som en svaksynt kan gjøre, dvs. ved å føle omgivelsene med hendene. Du kan bygge en robot med en trykksensor som ligger mot overflaten under roboten. Da kan du programmere roboten til å handle (for å stoppe!) Når den beveger seg over kanten av et bord, dvs. når sensorknappen slippes. En kjempende robot kan programmeres for å komme videre mot en utfordrer til den trekker seg tilbake. Kombinasjonen av de to tilstandene "trykket ned" og deretter "trykket opp" tilsvarer "hurtigtrykk".
    kr 297,00
  • LEGO® Education oppbevaringskasse liten

    LEGO® Education oppbevaringskasse liten

    Art.nr: 111378
    Boksen har et gjennomsiktig lokk og kan stables både med og uten lokk. Mål: L42xB31xH10 cm.
    kr 244,00
  • LEGO® Education EV3 Fargesensor

    LEGO® Education EV3 Fargesensor

    Art.nr: 111358
    Fargesensoren er en digital sensor som kan lese farger og lys som treffer det lille vinduet foran på sensoren. Sensoren kan brukes i tre forskjellige modus: fargemodus, reflektert lysstyrke og omgivelseslysstyrke. I fargemodus gjenkjenner fargesensoren syv farger, nemlig svart, blått, grønn, gul, rød, hvit og brun. Den kan også lese verdien uten farge. Siden sensoren har muligheten til å skjelne farger, kan du for eksempel programmere at roboten vil sortere fargede baller eller objekter, at den vil uttale fargene den ser eller stoppe når den ser rød farge. I Reflected Brightness-modus måler fargesensoren lysstyrken på lyset som reflekteres fra en rød lampe. En skala fra 0 (veldig mørk) til 100 (veldig lys) brukes for å rapportere lysstyrken. Dette betyr at du for eksempel kan programmere roboten for å kjøre på en hvit overflate til den oppdager en svart strek eller for å tolke et fargekodet ID-kort. I Ambient Brightness-modus måler fargesensoren lysstyrken som kommer inn i rommet fra for eksempel vinduer eller kommer fra lamper, lommelykter, etc. En skala fra 0 (veldig mørk) til 100 (veldig lys) brukes for å rapportere lysstyrken. Du kan deretter programmere roboten, for eksempel til å slå av alarmen når solen står opp om morgenen eller for å stoppe all aktivitet hvis lyset slukker. Fargesensorens målefrekvens er 1 kHz. For maksimal nøyaktighet ved avlesning når du bruker fargemodus eller reflektert lysstyrke-modus, må lyssensoren holdes i en viss vinkel og lukke - men ikke i kontakt med - overflaten som skal leses.
    kr 418,00
  • LEGO® MINDSTORMS® Education Reservedelssett 2

    LEGO® MINDSTORMS® Education Reservedelssett 2

    Art.nr: 111370
    Går ut av LEGO® Education sortiment i juni 2021. Selges så langt lageret rekker
    kr 83,00
  • LEGO® Education EV3 Infrarød søkesensor

    LEGO® Education EV3 Infrarød søkesensor

    Art.nr: 111361
    Den infrarøde sensoren, også kalt "IR-sensoren", er en digital sensor som oppdager infrarødt lys som reflekteres mot hardt objekter. Den infrarøde sensoren kan også oppdage lyssignaler som f.eks sendes fra fjernkontrollens IR-sender. IR-sensoren kan brukes i tre forskjellige modus: nærhetsmodus, signalmodus og fjernkontrollmodus. NÆRHET MODUS I nærhetsmodus bruker IR-sensoren lysbølger som reflekteres fra et objekt for å estimere avstanden mellom sensoren og den reflekterende objekt. Sensoren rapporterer avstanden etter vis verdier mellom 0 (veldig nær) og 100 (langt borte). sensoren beregner dermed ikke en spesifikk avstand i centimeter eller tommer. Sensoren kan oppdage gjenstander ikke mer enn 70 cm unna, avhengig av objektets størrelse og form. SIGNAL MODUS Velg en av de fire kanalene til fjernkontrollsenderen fra den røde kanalvelgeren. IR-sensoren oppdager signaler som tilsvarer den programmert signal, hvis sensoren vender mot signalet og er innenfor omtrent 200 centimeter avstand. Når signalet er oppdaget, kan sensoren estimere det omtrentlige retningen og avstanden ("nærhet") til fjernkontrollsenderen. Fra den informasjonen kan du programmere en robot for å spille skjul hvis du bruker fjernkontrollsenderen som mål for skanne. Retningen er angitt med en verdi mellom -25 og 25, der 0 betyr at senderen er rett foran IR-sensoren. Nærheten er spesifisert som en verdi mellom 0 og 100.
    kr 480,00
  • Glemt passord?

    Vil du bli kunde hos oss?

    Du må ha et ha et organisasjonsnummer eller kundenummer for å handle hos oss.

    Registrere meg

    Tilbakestill passord

    Oppgi din e-postadresse så mottar du en link for å velge nytt passord.