En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Her får du flere muligheter og ro ulike måter å kode på. Inneholder 12 Evo robot, 12 Ozoskall, 2 stk 6-ports ladestasjoner, 12 pakker med 4 merkepenner i ulike farger, lærerveiledning, aktivitetskort, posters, bowlingutfordring med kjegler og quickstart-guide. Fra 8 år.
LEGO® Education SPIKE ™ Prime er et tverrfaglig undervisningsverktøy innenfor matematikk, naturfag, kunst og håndverk og teknologi. Settet passer for elever på 5. – 10. trinn og kan programmeres både med blokkprogrammering (Scratch) og tekstbasert programmering (Python).
Det programmerbare huben er en avansert, men brukervennlig enhet som har 6 inn- / utporter, et 5x5-lyspanel, Bluetooth-tilkobling, en høyttaler, et 6-akset gyroskop og et oppladbart batteri. Inkluderer også motorer og sensorer som sammen med LEGO-komponenter lar elevene bygge roboter og andre interaktive modeller. Oppbevaringsboks og sett med sorteringsbrett er inkludert. Det er også inkludert en app med ferdige undervisningsopplegg og nettbaserte leksjonsplaner
LEGO® Education SPIKE ™ Prime og Expansionset er et verktøy for å undervise i naturvitenskap, teknologi, ingeniørvitenskap, kunst og matematikk (forkortet STEAM på engelsk) for elever i klasse 6-8 klasse. LEGO-komponenter er kombinert med brukervennlig maskinvare og et intuitivt programmeringsspråk med dra-og-slipp-funksjon, som er basert på Scratch. Elevene lærer å tenke kritisk og løse problemer. Den programmerbare huben er en avansert, men brukervennlig enhet som har 6 inn- / utporter, et 5x5-lyspanel, Bluetooth-tilkobling, en høyttaler, et 6-akset gyroskop og et oppladbart batteri. Inkluderer også motorer og sensorer som sammen med LEGO-komponenter lar elevene bygge roboter og andre interaktive modeller. Oppbevaringsboks og 20 sett med sorteringsbrett er inkludert. Inkluderer også start materiale, en app med enhetsplanlegging og nettbaserte leksjonsplaner.
15 Sphero Bolt-roboter med bærbar veske for lading og lagring. Med en veske som har et integrert kjølesystem, lades robotene trygt fra ett sted. Innhold:
• Veske med ladefunksjon og lagring.
• 15 Sphero Bolt-roboter
• 15 gradeskiver
• 15 gjennomsiktige turbodeksler
• 15 taperuller
• 124 klistremerker
• Sphero Edu-app tilgjengelig for nedlasting på iOS, Android, Kindle, Mac, Windows og Chrome
• Sphero Play-appen er tilgjengelig for nedlasting på iOS og Android
• Swift Playgrounds-app tilgjengelig for nedlasting på iOS. Fungerer med Sphero Arcade og Sphero Mall lekeplasser.
Applikasjonsstyrt robot med LED-matrise og avanserte sensorer, som gir uendelige muligheter for kreativitet under programmering. Programmerbar 8x8 LED-matrise som åpner et uendelig sett med koding- og spillfunksjoner. Bruk sensorer til å spore hastighet, akselerasjon og retning, eller kjøre uten å måtte styre roboten takket være kompasset. Den har også infrarød kommunikasjon, så den kan "snakke" med andre BOLT. Utstyrt med Bluetooth og et ripebestandig skall. Programmeres med Sphero Edu-appen fra nesten hvilken som helst mobil eller stasjonær enhet. Lag og tilpass spill og lær hvordan du kan kode gjennom tegning, blokk- eller tekstprogrammering.
LEGO® Education SPIKE ™ Prime og Expansionset er et verktøy for å undervise i naturvitenskap, teknologi, ingeniørvitenskap, kunst og matematikk (forkortet STEAM på engelsk) for elever i klasse 6-8 klasse. LEGO-komponenter er kombinert med brukervennlig maskinvare og et intuitivt programmeringsspråk med dra-og-slipp-funksjon, som er basert på Scratch. Elevene lærer å tenke kritisk og løse problemer. Den programmerbare huben er en avansert, men brukervennlig enhet som har 6 inn- / utporter, et 5x5-lyspanel, Bluetooth-tilkobling, en høyttaler, et 6-akset gyroskop og et oppladbart batteri. Inkluderer også motorer og sensorer som sammen med LEGO-komponenter lar elevene bygge roboter og andre interaktive modeller. Oppbevaringsboks og 10 sett med sorteringsbrett er inkludert. Inkluderer også start materiale, en app med enhetsplanlegging og nettbaserte leksjonsplaner.
Klassesett som inneholder alt gruppen trenger for å komme igang med micro:bit. Inneholder 10 stk BBC micro:bit V2, 10 stk 1 m USB-kabel, 10 batteriholdere og 20 AAA-batterier.
Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Takket være det store tilbudet av programmeringsoppgaver kommer man lett igang. Ozobot Evo kombinerer pedagogisk spill med programmering og sosial interaksjon. Inneholder 1 Evo robot, utfordringskort, 4 merkepenner i ulike farger, USB ladekabel og quickstart-guide. Fra 8 år.
Inspirerer til bygging av mer avanserte modeller, og gir muligheten for elevene til å forberede seg til gøyale og spennende konkurranser i robotikk. Passer godt for undervisning i naturfag, teknologi, ingeniørfag, kunst og matematikk for elever på 4. – 10. trinn. Settet inneholder 604 brikker og kan brukes sammen med SPIKE Prime settet (Art.nr: 111971) og SPIKE gratisappen.
Et avansert programmerbart robot-sett som inneholder mer enn 550 mekaniske deler og elektroniske moduler til å bygge 10 ulike roboter og mange andre «maker – prosjekter».
LEGO® Education SPIKE ™ Prime og Expansionset er et verktøy for å undervise i naturvitenskap, teknologi, ingeniørvitenskap, kunst og matematikk (forkortet STEAM på engelsk) for elever i klasse 6-8 klasse. LEGO-komponenter er kombinert med brukervennlig maskinvare og et intuitivt programmeringsspråk med dra-og-slipp-funksjon, som er basert på Scratch. Elevene lærer å tenke kritisk og løse problemer. Den programmerbare huben er en avansert, men brukervennlig enhet som har 6 inn- / utporter, et 5x5-lyspanel, Bluetooth-tilkobling, en høyttaler, et 6-akset gyroskop og et oppladbart batteri. Inkluderer også motorer og sensorer som sammen med LEGO-komponenter lar elevene bygge roboter og andre interaktive modeller. Oppbevaringsboks og 2 sett med sorteringsbrett er inkludert. Inkluderer også begynt materiale, en app med enhetsplanlegging og nettbaserte leksjonsplaner.
Den nye micro: bit V2 er basert på den gamle micro: bit, men har også noen nye funksjoner. USB, radio, bluetooth, kompass, akselerometer, programmerbar 25 LED-display, høyttalere, mikrofon, lysmåler etc.
4 stk/pk. En programmerbar mikrodatamaskin for blokkprogrammering eller tekstprogrammering i Python. Den har en fargeskjerm og flere sensorer som mikrofon, akselerometer og gyroskop. CyberPi har muligheten til å koble til et stort antall moduler og sensorer. Leveres med et oppladbart litiumionbatteri (800 mAh), 2 DC-motorporter og 2 servoporter. Servoportene kan kobles til LED -strips, Arduino digitale og analoge sensorer. Programmeres trådløst via datamaskin eller mobil enhet. Innhold: 4 CyberPi, 4 hurtigstartmanualer (engelsk) og 4 USB-C-kabler
Dash & Dot er et sett for å lære programmering i tidlig alder på en morsom og stimulerende måte. Inneholder 4 ørebrikker, spade, drakrok, kaninører, hale, xylofon og med 3 baller og 6 måltavler.
Dash kan kjøre rundt og gjøre morsomme ting. Den har innebygde høytalere, styrbare lysdioder som endrer farge, sensorer som gjør at den kan unngå hinder mm. Programmeringen skjer på nettbrettet og all kommunikasjon går via Bluetooth.
Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Her får du flere muligheter og ro ulike måter å kode på. Inneholder 18 Evo robot, 18 Ozoskall, 3 stk 6-ports ladestasjoner, 18 pakker med 4 merkepenner i ulike farger, lærerveiledning, aktivitetskort, posters, og quickstart-guide. Fra 8 år.
Programmer roboten til å kjøre, tegne, reagere på berøring, lyse med regnbuefarger, spille musikk og mye mer. Enkelt for nybegynnere, men likevel utfordrende nok til å holde erfarne programmerere engasjert. En kreativ kombinasjon av funksjoner og sensorer som appellerer til alle elevers interesser. Begynn med grafisk koding, gå videre til hybridkoding, og gå deretter videre til fulltekstkoding. Fra 6 år