En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Koding trener logiske evner og problemløsning, og det hjelper barn til å lykkes i vår digitale verden. Osmo Coding er en enkel måte å introdusere koding for barn. (PlayOsmo) I spillet styrer man med kodekommandør Awbie, en leken figur som elsker jordbær. Spillet stimulerer samarbeide da flere barn kan spille samtidig på samme iPad. OBS! Osmo Coding krever Osmo Base og speil fra et Brilliant Kit, Creative Kit eller Genius Kit samt iPad (følger ikke med). Fra 5 år.
Osmo Genius Kit (PlayOsmo) består av fem spill som lastes ned som apper fra App Store og gir underholdning som holder lenge. Installer appen, plasser en iPad i stativet, monter medfølgende reflektor og alt er klart til bruk. Inneholder Numbers - praktiske leker med tall, Masterpiece - forbedre tegneferdigheter, Words - moro med ord , Tangram - Tangrampuslespill med digital opplevelse og Newton - Fysikk møter kreativ problemløsning. OBS! Osmo Creative Kit krever iPad (følger ikke med). Fra 5 år.
Alt du trenger for å komme i gang med Bee-Bot. Bee-Bots enkle og barnevennlige layout er et perfekt utgangspunkt for undervisning av programmering. Barna kan oppdage sammenhengen mellom årsak og virkning, samt trene på oppfølging og kontroll. Startpakken inneholder 1 stk oppladbar Bee-Bot, 2 matter med landskap og 2 transparente matter, 49 sekvenskort og 10 stk hvite "skall". Fra 3 år.
Bee-Bot® er en robust robot. Roboten programmeres enkelt med knappetrykk på toppen. Forover, Bakover, Venstre, Høyre. Det er også Go, Reset og Pause. Bee-Bot® beveger seg i trinn på 15 cm, den kan snu 90 ° og husker opptil 200 trinn!
Sensorer gjør det mulig å interagere med andre Bee-Bot og Blue-Bot. Funksjon for lydinnspilling og avspilling. Innhold: 1 Bee-Bot-robot. 1 USB-kabel for lading. Mål: 12x10 cm. Fra 3 år.
Et smart trådløst mikroskop med innebygd Wi-Fi som er kompatibel med både Android og Apples nettbrett og lades enkelt med USB, noe som gir stor fleksibilitet både i klasserommet og ute i naturen. Wireless Easi–Scope gir en fantastisk skarphet. Enkelt og smidig å bruke, både alene og i gruppe. Perfekt for å undersøke forskjeller i ulike materialer, se nærmere på insekter, løv, huden mm. Forstørrer opp til 43x. Kan også ta bilde av det du observerer og korte filmer på ca 30 sek. Mikroskopet veier 200 g og måler 11x7x14 cm. Fra 3 år.
Osmo Genius Kit (PlayOsmo) består av fem spill som lastes ned som apper fra App Store og gir underholdning som holder lenge. Installer appen, plasser en iPad i stativet, monter medfølgende reflektor og alt er klart til bruk. Inneholder Numbers - praktiske leker med tall, Masterpiece - forbedre tegneferdigheter, Words - moro med ord , Tangram - Tangrampuslespill med digital opplevelse og Newton - Fysikk møter kreativ problemløsning. OBS! Osmo Creative Kit krever iPad (følger ikke med). Fra 5 år.
Språktavlen er basen for alle YOLI-spill, som består av 30 brikker som legges på språktavlen i en bestemt kategori, rekkefølge eller på annen måte. Når brikkene legges på språktavlen, reagerer brettet med en lyd eller en vibrasjon, eller avviser brikken dersom den er feil. Et interaktivt språkspill som fanger barnas interesse med vibrasjoner og lyder. Det fungerer både individuelt og i grupper. De ulike spillene lages sammen med pedagoger for å inspirere og motivere barna til å prøve ulike løsninger og bruke fantasien. Fra 3 år.
I dette spillet øver du på fargekunnskap og -gjenkjennelse. Det pedagogiske målet med dette spillet er at barnet skal øve på kunnskapen om fargene. Gjennom lek får barnet mulighet til å øve på språkferdigheter på en morsom og lærerik måte. I tillegg, som en del av spillet, kan man styrke barnets kommunikative ferdigheter og utvide barnets begrepsverden ved å snakke om de mange morsomme motivene som er på brikkene. Fra 3 år.
I dette spillet kan du lære mer om hvor i naturen du kan møte forskjellige nordiske dyr. Det vil være naturlig å starte med å legge ned en stedsbrikke og finne dyrene som passer. Men man kan også kombinere brikker på flere måter, f.eks. starte med et dyr og finne andre dyr som lever på samme sted, og dermed skape flere variasjoner av spillet. Fra 3 år.
I dette spillet øver du på plasseringer og preposisjoner. Det pedagogiske fokuset i dette spillet er å øve på plassering og preposisjoner. Takket være motiver med mus plassert på forskjellige steder, vil barnet få mulighet til å øve på sin forståelse av forskjellige plasseringer og videre øve på den språklige begrepsdannelsen i dialog med en voksen. Det er også viktig å ha tålmodighet og se nøye etter når man skal finne den vågale, lille musen. Fra 3 år.
kr 1 198,00
Vil du bli kunde hos oss?
Du må ha et ha et organisasjonsnummer eller kundenummer for å handle hos oss.