En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Grunnet teknisk oppdatering opplever vi at nettbutikken dessverre er noe treg for tiden. Kontakt oss gjerne på telefon 33 72 98 00 eller bestilling@lekolar.no, dersom du ønsker hjelp til bestilling eller ønsker mer informasjon. Takk for forståelsen!
Å programmere med kroppen er et skritt i riktig retning. Dette spillet introduserer barna for tidlig programmering kombinert med aktivitet, uten elektronikk. Disse aktivitetene fremmer samarbeid, grovmotorikk, problemløsing og sekvenstrening. Inneholder 20 kvadratiske teppebiter (23x23 cm), 20 dobbeltsidige programmeringskort og tilbehør. Teppe av EVA. Fra 5 år.
En gulvrobot som passer fint når man vil starte med enkel programmering. Robotmusen kan følge banen som er med og forsøke unngå hindrene som er oppsatt langs ruten. Roboten beveger seg fint på de fleste underlag dersom man vil bygge egne baner. Gjennom å trykke på knappene programmer du roboten til å gå framover, bakover, svinge til venstre og svinge til høyre. Det følger med 30 kodekort som hjelper barna til å holde orden på hvert skritt i en sekvens. Settet inneholder en robotmus. 16 labyrintdeler som settes sammen til en større bane, 3 tunneler, 1 ostebit og 22 labyrintvegger for å lage hindre med. Krever 3 stk AAA batterier, følger ikke med. Fra 3 år.
234 deler. Med dette fine kodetoget med DUPLO-klosser får barna mulighet til tidlig å utvikle sin forståelse for hva koding innebærer. Inneholder 5 ulike kodebrikker som legges ut på banen der toget utfører ulike funksjoner avhengig av brikkens farge: Stoppe, endre retning, lyd, lys eller påfyll av drivstoff. Kodeekspressen er interaktiv og ved å laste ned en app kan du også bytte kommando eller karakter, øve på matematikk mm. Sammen kan barna utforske, løse problemer og analysere årsak. Veiledning, 6 dobbelsidige inspirasjonskort og aktivitetsforslag følger med. Av ABS plast. Krever 4 AAA batterier, følger ikke med. Alder 2-5 år.
Alt du trenger for å komme i gang med Bee-Bot. Bee-Bots enkle og barnevennlige layout er et perfekt utgangspunkt for undervisning av programmering. Barna kan oppdage sammenhengen mellom årsak og virkning, samt trene på oppfølging og kontroll. Startpakken inneholder 1 stk oppladbar Bee-Bot, 2 matter med landskap og 2 transparente matter, 49 sekvenskort og 10 stk hvite "skall". Fra 3 år.
6 stk/pk. Blue-Bot er en gulvrobot med bluetooth, noe som innebærer at den kan styres fra et nettbrett eller PC. Elevene kan angi en algoritme på enhetens skjerm og sende trådløst til Blue-Bot som utfører handlingen. Elevene kan også programmere roboten med enkle knappetrykk på robotens rygg. Blue-Bot har transparent skall slik at elevene kan se delene inni og se hva som lager den surrende lyden. Blue-Bot kan svinge i 45° og det kan også oppgis repetisjoner i algoritmen. Sammen med Blue-Bot får elevene oppleve sammenhengen mellom årsak og virkning, trene på oppfølging og kontroll. Ladestastjon følger med. Mål: 12x10 cm. Passer fra 3 år og oppover.
234 deler. Med dette fine kodetoget med DUPLO-klosser får barna mulighet til tidlig å utvikle sin forståelse for hva koding innebærer. Inneholder 5 ulike kodebrikker som legges ut på banen der toget utfører ulike funksjoner avhengig av brikkens farge: Stoppe, endre retning, lyd, lys eller påfyll av drivstoff. Kodeekspressen er interaktiv og ved å laste ned en app kan du også bytte kommando eller karakter, øve på matematikk mm. Sammen kan barna utforske, løse problemer og analysere årsak. Veiledning, 6 dobbelsidige inspirasjonskort og aktivitetsforslag følger med. Av ABS plast. Krever 4 AAA batterier, følger ikke med. Alder 2-5 år.
Strawbees er et prisvinnende byggesystem som blander innovasjon, kreativitet og design for alle aldre. Materialet kan bøyes på hvilken som helst måte, og du kan hele tiden forbedre og forsterke konstruksjonen. Stimulerer fantasien og oppmuntrer til lysten til å eksperimentere. Inneholder ideer for lærerstyrte leksjoner og 90 byggeideer. Av PP. Fra 3 år.
Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Takket være det store tilbudet av programmeringsoppgaver kommer man lett igang. Ozobot Evo kombinerer pedagogisk spill med programmering og sosial interaksjon. Inneholder 1 Evo robot, utfordringskort, 4 merkepenner i ulike farger, USB ladekabel og quickstart-guide. Fra 8 år.
Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Her får du flere muligheter og ro ulike måter å kode på. Inneholder 18 Evo robot, 18 Ozoskall, 3 stk 6-ports ladestasjoner, 18 pakker med 4 merkepenner i ulike farger, lærerveiledning, aktivitetskort, posters, og quickstart-guide. Fra 8 år.
Hopspot er et interaktivt læremiddel designet for å skape læring gjennom bevegelse. Via danske apper til iPad, høytalere og trådløse brett, som reagerer på berøring, programmerer barna sine egne spill. Med Hopspots kan man lage digital teknikk, istedet for å ta den passivt imot. Innehoder: 12 brett, 1 stativ med Bluetoothenhet, høytaler og ladere for alle brett, fri tilgang til Hopspots app inkl. alle spill og øvelser.
kr 80 867,00
Vil du bli kunde hos oss?
Du må ha et ha et organisasjonsnummer eller kundenummer for å handle hos oss.