Merk

En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere

Bekreft

Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon! Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø. I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning. Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og ekspederer derfor ikke ordre under kr 200. Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning. Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!

Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning trykk NEI. Effektivisere ordren din nå trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".

KJÆRE KUNDE

Vi opplever for tiden noe utfordringer med vår nettside, men den vil være operativ igjen ila kort tid. Kontakt oss gjerne på 33 72 98 00 eller bestilling@lekolar.no for bestillinger, priser eller annen informasjon.

Hopspot sett

Art.nr: 56846
Hopspot er et interaktivt læremiddel designet for å skape læring gjennom bevegelse. Via danske apper til iPad, høytalere og trådløse brett, som reagerer på berøring, programmerer barna sine egne spill. Med Hopspots kan man lage digital teknikk, istedet for å ta den passivt imot. Innehoder: 12 brett, 1 stativ med Bluetoothenhet, høytaler og ladere for alle brett, fri tilgang til Hopspots app inkl. alle spill og øvelser.
Din pris:
kr 65 000,00

Utvidet leveringstid kan forventes

Produktfakta

  • Tittel: Hopspot sett

Andre kjøpte også

  • Osmo Pizza Co Game

    Osmo Pizza Co Game

    Art.nr: 56685
    Driv din egen pizzabutikk og bak pizza med ulike ingredienser, tell vekslepenger med lekepengene. Før overskuddet tilbake til butikken og fortsett å jobbe til du blir best i pizzabransjen. (PlayOsmo) Gjennom spillet trenes addisjon, subtraksjon og brøk. OBS! Osmo Coding krever Osmo base og speil fra et Brilliant Kit, Creative Kit eller Genius Kit samt iPad (følger ikke med). Fra 5 år.
    kr 920,00
  • Et ekstra godt valg
    Aktiv programmering

    Aktiv programmering

    Art.nr: 56624
    Å programmere med kroppen er et skritt i riktig retning. Dette spillet introduserer barna for tidlig programmering kombinert med aktivitet, uten elektronikk. Disse aktivitetene fremmer samarbeid, grovmotorikk, problemløsing og sekvenstrening. Inneholder 20 kvadratiske teppebiter (23x23 cm), 20 dobbeltsidige programmeringskort og tilbehør. Teppe av EVA. Fra 5 år.
    kr 526,00
  • LEGO® Education Coding express

    LEGO® Education Coding express

    Art.nr: 15258
    234 deler. Med dette fine togsettet med DUPLO-klosser får barna mulighet til tidlig å utvikle sin forståelse for hva koding innebærer. Inneholder 5 ulike kodebrikker som legges ut på banen der toget utfører ulike funksjoner avhengig av brikkens farge: Stoppe, endre retning, lyd, lys eller påfyll av drivstoff. Kodeekspressen er interaktiv og ved å laste ned en app kan du også bytte kommando eller karakter, øve på matematikk mm. Sammen kan barna utforske, løse problemer og analysere årsak. Veiledning, 6 dobbelsidige inspirasjonskort og aktivitetsforslag følger med. Av ABS plast. Krever 4 AAA batterier, følger ikke med. Alder 2-5 år.
    kr 3 836,00
  • Sphero Specdrums 1 ring

    Sphero Specdrums 1 ring

    Art.nr: 121909
    Musikkring som gjør hele verden til ditt instrument ved å gjøre om farge til lyd. Koble Specdrums MIX-appen og berør hva som helst - klærne dine, et bilde eller det medfølgende spillbrettet - for å lage og blande lyder, beats og looper, som deretter spilles via mobil eller nettbrett. Inkluderer: Spesiell fingerrig, Play Pad, USB-ladekabel, bag og startguide.
    kr 1 079,00
  • Et ekstra godt valg
    Blue-Bot klassesett

    Blue-Bot klassesett

    Art.nr: 56619
    6 stk/pk. Blue-Bot er en gulvrobot med bluetooth, noe som innebærer at den kan styres fra et nettbrett eller PC. Elevene kan angi en algoritme på enhetens skjerm og sende trådløst til Blue-Bot som utfører handlingen. Elevene kan også programmere roboten med enkle knappetrykk på robotens rygg. Blue-Bot har transparent skall slik at elevene kan se delene inni og se hva som lager den surrende lyden. Blue-Bot kan svinge i 45° og det kan også oppgis repetisjoner i algoritmen. Sammen med Blue-Bot får elevene oppleve sammenhengen mellom årsak og virkning, trene på oppfølging og kontroll. Ladestastjon følger med. Mål: 12x10 cm. Passer fra 3 år og oppover.
    kr 6 525,00
  • Liknende produkter

    • Osmo Genius Kit

      Osmo Genius Kit

      Art.nr: 56682
      Osmo Genius Kit (PlayOsmo) består av fem spill som lastes ned som apper fra App Store og gir underholdning som holder lenge. Installer appen, plasser en iPad i stativet, monter medfølgende reflektor og alt er klart til bruk. Inneholder Numbers - praktiske leker med tall, Masterpiece - forbedre tegneferdigheter, Words - moro med ord , Tangram - Tangrampuslespill med digital opplevelse og Newton - Fysikk møter kreativ problemløsning. OBS! Osmo Creative Kit krever iPad (følger ikke med). Fra 5 år.
      kr 1 541,00
    • Trekk til lesebrett

      Trekk til lesebrett

      Art.nr: 28652
      Praktisk vanntett veske til lesebrett. Transparent overflate for filming og fotografering direkte fra vesken gjør den perfekt til utflukter og uteaktiviteter. Mål: 27x22 cm.Svart.
      kr 75,00
    • Beskyttelse til lesebrett m/håndtak

      Beskyttelse til lesebrett m/håndtak

      Art.nr: 28651
      Slagfast beskyttelse til lesebrett type iPad air. Håndtak som kan bøyes og brukes som støtte. Alle innganger og funksjoner på lesebrettet er tilgjengelige også når brettet ligger i beskyttelsen. Laget av EVA. Mål: 26,5x26,5x2,5 cm.
      kr 192,00
    • Osmo Creative Kit

      Osmo Creative Kit

      Art.nr: 56683
      En iPad med Osmo-teknikken "ser" den virkelige verden, f eks skrift, tegninger og andre ting barn lager foran skjermen og svarer direkte med kopling og moro på skjermen. (PlayOsmo) Inneholder base og speil, de 3 kreative spillene Masterpiece, Monster og Newton, whiteboard, 6 WB-tusjer og svamp med integrert oppbevaringsrom for tusj. OBS! OSMO Creative Kit krever iPad ( følger ikke med). Fra 5 år.
      kr 1 171,00
    • MERGE Cube

      MERGE Cube

      Art.nr: 115056
      Sett sammen den fysiske og digitale virkeligheten - Augmented Reality Merge Cube bruker det kraftige kameraet og sensorene i den mobile enheten til å slå sammen de fysiske og digitale verdenene med augmented reality-teknologi. Det er det første objektet i sitt slag, og det endrer fullstendig hvordan mennesker interagerer med teknologi. Nå kan du holde en galakse i håndflaten din, utforske fossiler og gamle gjenstander som en ekte arkeolog, se på at en vulkan får utbrudd foran øynene dine og spille spill på måter som aldri før var mulig!
      kr 511,00
    Glemt passord?

    Vil du bli kunde hos oss?

    Du må ha et ha et organisasjonsnummer eller kundenummer for å handle hos oss.

    Registrere meg

    Tilbakestil passord

    Oppgi din e-postadresse så mottar du en link for å velge nytt passord.