En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
234 deler. Med dette fine kodetoget med DUPLO-klosser får barna mulighet til tidlig å utvikle sin forståelse for hva koding innebærer. Inneholder 5 ulike kodebrikker som legges ut på banen der toget utfører ulike funksjoner avhengig av brikkens farge: Stoppe, endre retning, lyd, lys eller påfyll av drivstoff. Kodeekspressen er interaktiv og ved å laste ned en app kan du også bytte kommando eller karakter, øve på matematikk mm. Sammen kan barna utforske, løse problemer og analysere årsak. Veiledning, 6 dobbelsidige inspirasjonskort og aktivitetsforslag følger med. Av ABS plast. Krever 4 AAA batterier, følger ikke med. Alder 2-5 år.
Dette DUPLO-settet bygger på barnas naturlige nysgjerrighet og ønske om å utforske og skape, og gir innsikt i teknologi, kreativitet og problemløsning for de minste barna. STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Math) bidrar, i tillegg til å forbedre barnas kompetanse og forståelse av problemløsing, mulighet til å bygge og undersøke ut fra årsak og virkning og læring av sannsynlighet og forutsigelser. Det styrker videre ordforråd og bidrar til dialog.
Aktivitetskort, tips og ideer for hvordan settet kan brukes i undervisningen finnes på legoeducation.com. Av ABS. Fra 3 år. 295 deler.
95 deler. Her kan små barn lære om vitenskap og teknikk på en morsom og enkel måte med DUPLO-klosser. Barna kan bygge enkle modeller ved hjelp av integrerte skruer og medfølgende skrutrekker. Settet inneholder også en lærerveiledning og byggeforslag. Leveres i oppbevaringseske med lokk. Fra 3 år.
Applikasjonsstyrt robot med LED-matrise og avanserte sensorer, som gir uendelige muligheter for kreativitet under programmering. Programmerbar 8x8 LED-matrise som åpner et uendelig sett med koding- og spillfunksjoner. Bruk sensorer til å spore hastighet, akselerasjon og retning, eller kjøre uten å måtte styre roboten takket være kompasset. Den har også infrarød kommunikasjon, så den kan "snakke" med andre BOLT. Utstyrt med Bluetooth og et ripebestandig skall. Programmeres med Sphero Edu-appen fra nesten hvilken som helst mobil eller stasjonær enhet. Lag og tilpass spill og lær hvordan du kan kode gjennom tegning, blokk- eller tekstprogrammering.
90 deler. Utforsk dyr fra hele verden og ulike miljøer som skogen, bondegården, havet og savannen. 5 inspirasjonskort følger med. Settet inneholder 40 ulike DUPLO-dyr og 50 tilbehør. Fra 2 år.
Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Takket være det store tilbudet av programmeringsoppgaver kommer man lett igang. Ozobot Evo kombinerer pedagogisk spill med programmering og sosial interaksjon. Inneholder 1 Evo robot, utfordringskort, 4 merkepenner i ulike farger, USB ladekabel og quickstart-guide. Fra 8 år.
Å programmere med kroppen er et skritt i riktig retning. Dette spillet introduserer barna for tidlig programmering kombinert med aktivitet, uten elektronikk. Disse aktivitetene fremmer samarbeid, grovmotorikk, problemløsing og sekvenstrening. Inneholder 20 kvadratiske teppebiter (23x23 cm), 20 dobbeltsidige programmeringskort og tilbehør. Teppe av EVA. Fra 5 år.
Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Her får du flere muligheter og ro ulike måter å kode på. Inneholder 18 Evo robot, 18 Ozoskall, 3 stk 6-ports ladestasjoner, 18 pakker med 4 merkepenner i ulike farger, lærerveiledning, aktivitetskort, posters, og quickstart-guide. Fra 8 år.
Hopspot er et interaktivt læremiddel designet for å skape læring gjennom bevegelse. Via danske apper til iPad, høytalere og trådløse brett, som reagerer på berøring, programmerer barna sine egne spill. Med Hopspots kan man lage digital teknikk, istedet for å ta den passivt imot. Innehoder: 12 brett, 1 stativ med Bluetoothenhet, høytaler og ladere for alle brett, fri tilgang til Hopspots app inkl. alle spill og øvelser.