Merk

En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere

Bekreft

Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon! Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø. I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning. Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner. Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning. Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!

Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI. Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".

Aktiv programmering

Art.nr: 56624
Å programmere med kroppen er et skritt i riktig retning. Dette spillet introduserer barna for tidlig programmering kombinert med aktivitet, uten elektronikk. Disse aktivitetene fremmer samarbeid, grovmotorikk, problemløsing og sekvenstrening. Inneholder 20 kvadratiske teppebiter (23x23 cm), 20 dobbeltsidige programmeringskort og tilbehør. Teppe av EVA. Fra 5 år.
Din pris:
kr 706,00

På lager

Produktfakta

  • Tittel: Aktiv programmering
  • Lengde: 23 cm
  • Bredde: 23 cm

Andre kjøpte også

  • LEGO® Education Coding express

    LEGO® Education Coding express

    Art.nr: 15258
    234 deler. Med dette fine kodetoget med DUPLO-klosser får barna mulighet til tidlig å utvikle sin forståelse for hva koding innebærer. Inneholder 5 ulike kodebrikker som legges ut på banen der toget utfører ulike funksjoner avhengig av brikkens farge: Stoppe, endre retning, lyd, lys eller påfyll av drivstoff. Kodeekspressen er interaktiv og ved å laste ned en app kan du også bytte kommando eller karakter, øve på matematikk mm. Sammen kan barna utforske, løse problemer og analysere årsak. Veiledning, 6 dobbelsidige inspirasjonskort og aktivitetsforslag følger med. Av ABS plast. Krever 4 AAA batterier, følger ikke med. Alder 2-5 år.
    kr 3 360,00
  • Robotmus aktivitetspakke

    Robotmus aktivitetspakke

    Art.nr: 56625
    En gulvrobot som passer fint når man vil starte med enkel programmering. Robotmusen kan følge banen som er med og forsøke unngå hindrene som er oppsatt langs ruten. Roboten beveger seg fint på de fleste underlag dersom man vil bygge egne baner. Gjennom å trykke på knappene programmer du roboten til å gå framover, bakover, svinge til venstre og svinge til høyre. Det følger med 30 kodekort som hjelper barna til å holde orden på hvert skritt i en sekvens. Settet inneholder en robotmus. 16 labyrintdeler som settes sammen til en større bane, 3 tunneler, 1 ostebit og 22 labyrintvegger for å lage hindre med. Krever 3 stk AAA batterier, følger ikke med. Fra 3 år.
    kr 1 152,00
  • Matatalab Coding Set

    Matatalab Coding Set

    Art.nr: 141728
    Matatalab Coding Set introduserer elevene til programmering på en praktisk, morsom og interaktiv måte. Ved å bruke de inkluderte blokkene utvikler elevene sine kognitive ferdigheter, programmeringsferdigheter, logisk tenkning, kreativitet og utforskning. Utfordringshefter med økt vanskelighetsgrad i tre enkle trinn er inkludert. Kontrolltårn og robot er oppladbare og kompatible med byggeklosser, f.eks. Lego. En STEAM-basert læringsprosess med direkte tilbakemelding til elevene. Alder: 4+
    kr 4 804,00
  • Kod veien

    Kod veien

    Art.nr: 112642
    Et morsomt spill med utfordringer som lærer barna de grunnleggende trinnene i koding. Ulike aktiviteter som å følge instruksjoner, kode og følge mønster har mye til felles med et dataprogram. Spillet har to vanskelighetsgrader, instruksjoner i 6 trinn og 9 trinn. For 2 spillere, men flere barn kan også samarbeide om å løse oppgavene. Fra 3 år.
    kr 1 178,00
  • Blue-Bot

    Blue-Bot

    Art.nr: 56611
    Blue-Bot er en gulvrobot med bluetooth, noe som innebærer at den kan styres fra et nettbrett eller PC. Elevene kan også programmere roboten med enkle knappetrykk på robotens rygg. Blue-Bot har transparent skall slik at elevene kan se delene inni. Blue-Bot kan svinge i 45° og det kan også oppgis repetisjoner i algoritmen. Sammen med Blue-Bot får elevene oppleve sammenhengen mellom årsak og virkning, trene på oppfølging og kontroll. Denne versjonen er oppdatert angående motorer og kabler, noe som gjør roboten mer pålitelig i sine bevegelser og har "push safe mode" som reduserer slitasje ved feilkjøring. Dette påvirker også lydvolumet under kjøring, som nå er lavere. Mål: 12x10 cm. Passer fra 3 år og oppover. Blue-Bot er oppladbar. USB-ladekabel følger med.
    kr 1 562,00
  • Liknende produkter

    • LEGO® Education SPIKE™ Prime, liten skolepakke

      LEGO® Education SPIKE™ Prime, liten skolepakke

      Art.nr: 111973
      Dette settet inneholder 5 pakker med 111971 LEGO® Education SPIKE Prime og 1 sett 130606 LEGO® Education SPIKE Prime ekspansjonssett.
      kr 26 073,00
    • LEGO® Education SPIKE™ Prime, grunnsett

      LEGO® Education SPIKE™ Prime, grunnsett

      Art.nr: 111971
      LEGO® Education SPIKE ™ Prime er et tverrfaglig undervisningsverktøy innenfor matematikk, naturfag, kunst og håndverk og teknologi. Settet passer for elever på 5. – 10. trinn og kan programmeres både med blokkprogrammering (Scratch) og tekstbasert programmering (Python). Det programmerbare huben er en avansert, men brukervennlig enhet som har 6 inn- / utporter, et 5x5-lyspanel, Bluetooth-tilkobling, en høyttaler, et 6-akset gyroskop og et oppladbart batteri. Inkluderer også motorer og sensorer som sammen med LEGO-komponenter lar elevene bygge roboter og andre interaktive modeller. Oppbevaringsboks og sett med sorteringsbrett er inkludert. Det er også inkludert en app med ferdige undervisningsopplegg og nettbaserte leksjonsplaner
      kr 5 395,00
    • LEGO® Education SPIKE™ Prime + Expansion,  Klassesett 10 elever

      LEGO® Education SPIKE™ Prime + Expansion, Klassesett 10 elever

      Art.nr: 132592
      LEGO® Education SPIKE ™ Prime og Expansionset er et verktøy for å undervise i naturvitenskap, teknologi, ingeniørvitenskap, kunst og matematikk (forkortet STEAM på engelsk) for elever i klasse 6-8 klasse. LEGO-komponenter er kombinert med brukervennlig maskinvare og et intuitivt programmeringsspråk med dra-og-slipp-funksjon, som er basert på Scratch. Elevene lærer å tenke kritisk og løse problemer. Den programmerbare huben er en avansert, men brukervennlig enhet som har 6 inn- / utporter, et 5x5-lyspanel, Bluetooth-tilkobling, en høyttaler, et 6-akset gyroskop og et oppladbart batteri. Inkluderer også motorer og sensorer som sammen med LEGO-komponenter lar elevene bygge roboter og andre interaktive modeller. Oppbevaringsboks og 10 sett med sorteringsbrett er inkludert. Inkluderer også start materiale, en app med enhetsplanlegging og nettbaserte leksjonsplaner.
      kr 31 469,00
    • LEGO® Education SPIKE™ Prime, stor skolepakke

      LEGO® Education SPIKE™ Prime, stor skolepakke

      Art.nr: 111974
      Dette settet inneholder 10 pakker med 111971 LEGO® Education SPIKE Prime sett og 1 sett 130606 LEGO® Education SPIKE Prime ekspansjonssett.
      kr 50 166,00
    • LEGO® Education Coding express

      LEGO® Education Coding express

      Art.nr: 15258
      234 deler. Med dette fine kodetoget med DUPLO-klosser får barna mulighet til tidlig å utvikle sin forståelse for hva koding innebærer. Inneholder 5 ulike kodebrikker som legges ut på banen der toget utfører ulike funksjoner avhengig av brikkens farge: Stoppe, endre retning, lyd, lys eller påfyll av drivstoff. Kodeekspressen er interaktiv og ved å laste ned en app kan du også bytte kommando eller karakter, øve på matematikk mm. Sammen kan barna utforske, løse problemer og analysere årsak. Veiledning, 6 dobbelsidige inspirasjonskort og aktivitetsforslag følger med. Av ABS plast. Krever 4 AAA batterier, følger ikke med. Alder 2-5 år.
      kr 3 360,00
    Glemt passord?

    Vil du bli kunde hos oss?

    Du må ha et ha et organisasjonsnummer eller kundenummer for å handle hos oss.

    Registrere meg

    Tilbakestill passord

    Oppgi din e-postadresse så mottar du en link for å velge nytt passord.