En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Trådløst mikrosop som tar bilder med forstørrelse opp til 80x. Autofokus med LED belysning og 5 MP kamera gir skarpe klare bilder som kan overføres til telefon eller nettbrett. USB-kabel følger med for overføring til PC.
Et innovativt pedagogisk verktøy som lar barna lære telling ved å eksperimentere. Alt du trenger å gjøre er å laste ned 3 apper. Barna samhandler med appene ved å sette tretallene direkte på nettbrettet. Tilpasset for barn i alderen 3-6 år. Fungerer med både iPad og Android. Inneholder 10 interaktive figurer i tre. Appene lastes ned gratis (nettbrett er ikke inkludert).
Et innovativt smart verktøy som hjelper barna å trene minnet, observasjonsevnen og kommunikasjon. Alt du trenger å gjøre er å laste ned de 4 gratis appene. Barna ineragerer med appene ved å sette formene direkte på nettbrette. Passer for barn 3-6 år. Fungerer med både iPad og Android. Inneholder 8 interaktive bokstaver i tre. Nettbrett følger ikke med.
Et morsomt og lærerikt verktøy for grunnleggende forståelse av programmering i barnehagen og skolen. Robo Wunderkind er selvinstruerende og basert på enkle fargekodede byggeklosser. Gjennom en app får elevene instruksjoner om hvordan de bygger roboten og programmerer den for å kjøre, unngå hindringer, spille lyder og mer. Det inkluderer flere forskjellige blokker, selv for mer komplekse programmeringsprosjekter. Inneholder koblinger for bygging på roboten med LEGO. Inkluderer hovedblokk med mikrofon og høyttalere, avstandsmåler, knapp, motorer, RGB LED, hjul, koblinger, lego-adaptere og Micro USB ladekabel.
Oppgradering til Robo Wunderkind Education Kit. Med settet gis det flere muligheter til programmering av prosjekter for elevene. Inneholder bevegelsessensor, lyssensor, LED-skjerm, RGB LED, knapp, lite hjul, kontakter og lego-adaptere.
Botley er en robot som på en enkel måte trener programmering med elevene. Botley er skjermfri og programmeres ved hjelp av knappene på ryggen eller med fjernkontrollen som følger med. Botley er med lyd og har også sensorer for avstand og for å følge linjer. Inneholder 45 deler, inklusiv 1 robot, 1 fjernkontroll, armer som kan tas av og 42 kodekort.
Botley er en robot som på en enkel måte trener programmeing med elevene. Botley er skjermfri og programmeres ved hjelp av knappene på ryggen eller fjernkontroll. Botley er med lyd og har også sensorer for avstand og linjefølging. Programmer Botley langs en hinderløype, flytte en ball eller en av de andre øvelsene. Inneholder 77 deler inklusiv 1 robot, 1 fjernkontroll, armer til å ta av, 40 kodekort, 6 dobbeltsidige plater, 27 hinderdeler og en startguide med aktiviteter og utfordringer.
Inneholder 41 deler som lager mange utfordringer til Botley. Følg instruksjonene i aktivitetsguiden som følger med for å lage ulike utfordringer som hinder, rullende baller og svinghammer. Alle deler kan brukes sammen med andre Botley aktivitetssett. Inneholder 41 deler og aktivitetsguide. OBS! Botley robot følger ikke med.
Lek og lær med den søte bien som jevnt følger barnas programmerte bevegelseskommandoer. Produktet tilbyr små barn en tidlig introduksjon til programmering og STEM. Lyd og lyseffekter hjelper barna å være fokuserte på å utforske mer. Krever 4 sterke alkaliske AA-batterier (oppladbare fungerer ikke), ikke inkludert. Mål: 11x13x11 cm. Fra 2 år.
En gulvrobot som passer fint når man vil starte med enkel programmering. Robotmusen kan følge banen som er med og forsøke unngå hindrene som er oppsatt langs ruten. Roboten beveger seg fint på de fleste underlag dersom man vil bygge egne baner. Gjennom å trykke på knappene programmer du roboten til å gå framover, bakover, svinge til venstre og svinge til høyre. Det følger med 30 kodekort som hjelper barna til å holde orden på hvert skritt i en sekvens. Settet inneholder en robotmus. 16 labyrintdeler som settes sammen til en større bane, 3 tunneler, 1 ostebit og 22 labyrintvegger for å lage hindre med. Krever 3 stk AAA batterier, følger ikke med. Fra 3 år.
Lær elevene enkle matematiske begrep ved hjelp av robotmusen. Ved hjelp av tall- og programmeringskort, terning og spillmatte introduseres elevene gjennom programmering til addisjon, subtraksjon, sekvenser mm. Mulighetene er like varierende som de er morsomme; programmer roboten til å finne kun odde- eller partall, lag en sekvens av retningskommandoene ved hjelp av resultatet fra terningen eller finn kodekommandoen som trengs for at roboten skal gå til ett bestemt tall på spillematten. Mål på matte: 63,5x25,4 cm. Hver rute på teppet er 12,7 x 12,7 cm. OBS! Robotmus følger ikke med.
En gulvrobot som passer fint når man vil starte med enkel programmering. Roboten beveger seg fint på de fleste underlag dersom man vil bygge opp baner. Gjennom å trykke på knappene programmer du roboten til å gå framover, bakover, svinge til venstre og svinge til høyre. Det følger med 30 kodekort som hjelper barna til å holde orden på hvert skritt i en sekvens. Krever 3 stk AAA batterier, følger ikke med. Fra 3 år.
En perfekt, robust gulvrobot for å utforske avanserte programmeringsteknikker. Elevene kan programmere Pro-Bot med ulike kommandoer som kan utløse både lyd- og lyssensorene, noe som gjør den utmerket for å lære elevene programmering. Kan brukes som den er ved å programmere med knappene på bilen, eller sammen med en PC. Kompatibel med Windows 7. Pro-Bot er oppladbar.
Opplev et fartsfylt og spennende rally med Pro-Bot. Hvordan kommer Pro-Bot rundt banen? Elevene trener bl a hvordan man måler vinkler og avstand. Fra 3 år.
Programvare for Win 7 til programmering av Pro-Bot via PC. Inneholder bl a funksjon for Pro-Bots retning og opp og ned. Programmeres med retningsknappene eller det tekstbaserte språket Logo. Inneholder 1 CD, 1 lisens for 1 PC og 1 USB-kabel.