En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Språkbrettet er kun basen for alle YOLI-spill. YOLI-spillene består av 30 brikker som legges på språkbrettet i en bestemt kategori, rekkefølge eller på annen måte. Spillene må bestilles separat. Når brikkene legges på språkbrettet, reagerer brettet med en lyd eller en vibrasjon, eller avviser brikken dersom den er feil. Et interaktivt språkspill som fanger barnas interesse med vibrasjoner og lyder. Det fungerer både individuelt og i grupper. De ulike spillene er laget sammen med pedagoger for å inspirere og motivere barna til å prøve ulike løsninger og bruke fantasien. Fra 3 år.
Trener barnet i forklaringer og å sette ord på tanker. Meningen er å skape situasjoner der de må kommunisere ved å forklare bildene foran seg. F eks: "Jeg ser etter en brun ape som har en gul ball foran seg". Opp til fire deltagere. Fra 4 år.
I dette spillet jobber du med rim og øver på ord og lyder. Gjennom lek med rim og lyder utvikler barnet språkferdigheter på en morsom og lærerik måte. Når ord rimer, fokuserer hjernen på selve språket og de enkelte språklydene. Ord som rimer er nesten de samme, noe som skaper en bevissthet på ords forskjeller. Gjennom rim lærer barn å gjenkjenne, identifisere og skille forskjellige språklyder. I tillegg bidrar rim til å lære nye ord. Fra 3 år.
I dette spillet øver du på fargekunnskap og -gjenkjennelse. Det pedagogiske målet med dette spillet er at barnet skal øve på kunnskapen om fargene. Gjennom lek får barnet mulighet til å øve på språkferdigheter på en morsom og lærerik måte. I tillegg, som en del av spillet, kan man styrke barnets kommunikative ferdigheter og utvide barnets begrepsverden ved å snakke om de mange morsomme motivene som er på brikkene. Fra 3 år.
I dette spillet øver du på plasseringer og preposisjoner. Det pedagogiske fokuset i dette spillet er å øve på plassering og preposisjoner. Takket være motiver med mus plassert på forskjellige steder, vil barnet få mulighet til å øve på sin forståelse av forskjellige plasseringer og videre øve på den språklige begrepsdannelsen i dialog med en voksen. Det er også viktig å ha tålmodighet og se nøye etter når man skal finne den vågale, lille musen. Fra 3 år.
I dette spillet øver du på fargekunnskap og -gjenkjennelse. Det pedagogiske målet med dette spillet er at barnet skal øve på kunnskapen om fargene. Gjennom lek får barnet mulighet til å øve på språkferdigheter på en morsom og lærerik måte. I tillegg, som en del av spillet, kan man styrke barnets kommunikative ferdigheter og utvide barnets begrepsverden ved å snakke om de mange morsomme motivene som er på brikkene. Fra 3 år.
I dette spillet øver du på plasseringer og preposisjoner. Det pedagogiske fokuset i dette spillet er å øve på plassering og preposisjoner. Takket være motiver med mus plassert på forskjellige steder, vil barnet få mulighet til å øve på sin forståelse av forskjellige plasseringer og videre øve på den språklige begrepsdannelsen i dialog med en voksen. Det er også viktig å ha tålmodighet og se nøye etter når man skal finne den vågale, lille musen. Fra 3 år.
I dette spillet kan du lære mer om hvor i naturen du kan møte forskjellige nordiske dyr. Det vil være naturlig å starte med å legge ned en stedsbrikke og finne dyrene som passer. Men man kan også kombinere brikker på flere måter, f.eks. starte med et dyr og finne andre dyr som lever på samme sted, og dermed skape flere variasjoner av spillet. Fra 3 år.
I dette spillet jobber du med rim og øver på ord og lyder. Gjennom lek med rim og lyder utvikler barnet språkferdigheter på en morsom og lærerik måte. Når ord rimer, fokuserer hjernen på selve språket og de enkelte språklydene. Ord som rimer er nesten de samme, noe som skaper en bevissthet på ords forskjeller. Gjennom rim lærer barn å gjenkjenne, identifisere og skille forskjellige språklyder. I tillegg bidrar rim til å lære nye ord. Fra 3 år.
I dette spillet trenes gjenkjennelsen av ulike geometriske figurer. Spillet tar for seg barnas begynnende matematiske oppmerksomhet, når de jobber med former og figurer. Gjennom lek vekkes barns nysgjerrighet på matematikk i verden. De presenteres for klassiske geometriske former som firkanter og sirkler, samt størrelsesforhold mellom figurene. Samtidig aktiveres fantasien når barn må forestille seg motivene som separate figurer, og gir dem et innblikk i hvordan vår verden er satt sammen av former. Fra 3 år.
I dette spillet øver du på fargekunnskap og -gjenkjennelse. Det pedagogiske målet med dette spillet er at barnet skal øve på kunnskapen om fargene. Gjennom lek får barnet mulighet til å øve på språkferdigheter på en morsom og lærerik måte. I tillegg, som en del av spillet, kan man styrke barnets kommunikative ferdigheter og utvide barnets begrepsverden ved å snakke om de mange morsomme motivene som er på brikkene. Fra 3 år.
I dette spillet øver du på plasseringer og preposisjoner. Det pedagogiske fokuset i dette spillet er å øve på plassering og preposisjoner. Takket være motiver med mus plassert på forskjellige steder, vil barnet få mulighet til å øve på sin forståelse av forskjellige plasseringer og videre øve på den språklige begrepsdannelsen i dialog med en voksen. Det er også viktig å ha tålmodighet og se nøye etter når man skal finne den vågale, lille musen. Fra 3 år.
I dette spillet kan du lære mer om hvor i naturen du kan møte forskjellige nordiske dyr. Det vil være naturlig å starte med å legge ned en stedsbrikke og finne dyrene som passer. Men man kan også kombinere brikker på flere måter, f.eks. starte med et dyr og finne andre dyr som lever på samme sted, og dermed skape flere variasjoner av spillet. Fra 3 år.
I dette spillet trenes gjenkjennelsen av ulike geometriske figurer. Spillet tar for seg barnas begynnende matematiske oppmerksomhet, når de jobber med former og figurer. Gjennom lek vekkes barns nysgjerrighet på matematikk i verden. De presenteres for klassiske geometriske former som firkanter og sirkler, samt størrelsesforhold mellom figurene. Samtidig aktiveres fantasien når barn må forestille seg motivene som separate figurer, og gir dem et innblikk i hvordan vår verden er satt sammen av former. Fra 3 år.