En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Logg inn!
Du må logge inn for å handle og se dine avtalepriser. Les mer
Et morsomt spill med utfordringer som lærer barna de grunnleggende trinnene i koding. Ulike aktiviteter som å følge instruksjoner, kode og følge mønster har mye til felles med et dataprogram. Spillet har to vanskelighetsgrader, instruksjoner i 6 trinn og 9 trinn. For 2 spillere, men flere barn kan også samarbeide om å løse oppgavene. Fra 3 år.
Logikk og koding utvikler barns evne til å konsentrere seg og observere så vel som hukommelse ved å tilby flere løsninger på to spillebrett. Sammen med morsomme aktivitetskort lærer barna også tall og den numeriske rekkefølgen opp til 10. La barna forvandle seg til detektiver og bruk ledetråder for å plassere brikkene på rett sted!
Utvikler tidlige ferdigheter i programmering. Settet inneholder steiner som representerer pingviner med piler i forskjellige retninger, samt aktivitetskort. Trener sekvensering, logisk tenkning, retnings- og posisjonsspråk samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er laget av slitesterkt materiale og tåler at barn jobber med dem utendørs. Inneholder 18 pingviner og 16 fargerike kort. Fra 3 år.
22 deler. En robot som lærer barn tidlige kodeferdigheter gjennom fantasifull lek. Bruk kodestaven til å få Sky til å danse, lyse opp og mer. Sky lærer små barn grunnleggende koding, romlige konsepter, logikk osv. Krever 5 AAA-batterier, ikke inkludert. Fra 4 år.
Tren programmering med et morsomt kortspill som engasjerer og oppmuntrer til læring gjennom lek. Samtidig lærer barna å lage datakonsepter som algoritmer og sekvensering av instruksjoner for å få mer kunnskap om problemløsning. Bra for å utvikle logisk tenkning, som er en grunnleggende forutsetning for koding / programmering (og mange andre emner)
22 deler. En robot som lærer tidlige kodeferdigheter gjennom fantasifull lek. Bruk kodestaven til å få Blazer til å danse, lyse opp og mer. Blazer lærer små barn grunnleggende koding, romlige konsepter, logikk osv. Krever 5 AAA-batterier, ikke inkludert. Fra 4 år.
Barna samarbeider for å dele opp utfordringer i mindre sekvenser og løse utfordringer sammen. Spillet trener oppmerksomhet og konsentrasjon, logisk tenkning, problemløsning og samarbeid samtidig som en romslig bevissthet utvikler seg. Inneholder 1 spillbrett, 4 roboter, 2 rouletter, 57 spillkort og 12 pilkort.
littleBits Code kit introduserer enklere programmering gjennom spill og oppfinnelser. Elektroniske byggebllokker er programmert med grafisk blokkprogrammering. Du trenger ikke direkte forkunnskaper for å komme i gang: elevene får enkle trinnvise instruksjoner i littleBits-appen. Mer enn 100 tverrfaglige øvelser og leksjonstips er inkludert, og enda flere er tilgjengelige på nettet. Alle littleBits er fargekodede, magnetiske og gjenbrukbare. Inneholder: 5 elektroniske byggeblokker, USB-adapter og USB-kabel, oppladbart batteri, USB-dongle, feste for servomotor, magnetfester med borrelås, borrelåsbånd, mekanisk arm og monteringsplate.
2 store arbeidskort i plast med bilde av dyrehagen, 15 oppgavekort, 25 kort med piler, 15 trefigurer. Treboks til oppbevaring medfølger. Følg instruksjonene på oppdragskortet og oppdag hvilket dyr vaktmesteren er på vei til. Plasser den tilsvarende trefiguren ved siden av oppdragskortet og snu kortet for å bekrefte. Trinn 2 er å spille med den andre siden av kortet. Hvilke skritt må føreren ta for å nå dyret via den korteste veien? Plasser kortene som viser pilene i riktig rekkefølge. Sjekk ved å snu kortet. Barna lærer å kode uten skjerm. Dette øker romlig bevissthet og problemløsningsferdigheter. Manual på engelsk inkludert. Mål trekasse: 33,5x22,5x7 cm. Passer fra 5 år.
Koding i piksler lærer barn å tegne i form av piksler. Spillet er basert på prinsippene for binærkoding der koden tildeler et mønster av binære tall til hver figur. Hvert tall i rutenes oppgavekort tilsvarer antall piksler som skal plasseres på spillbrettet for å se hvilken pikselfigur som vises.
I Pixel fun lærer barn å oppdage tegning ved hjelp av piksler. Spillet er basert på prinsippene for binær koding der koden tildeler et mønster av binære tall til hver figur. Hvert tall i rutenes oppgavekort tilsvarer antall piksler som skal plasseres på spillbrettet for å se hvilken pikselfigur som vises.
Coding with dots er en oppfølger til spillene oding in arrows og Coding in steps. Her lærer du å gjøre en lengre kodesekvens til en kortere ved hjelp av prikker. I stedet for å legge ut antall pilkort, brukes prikker med riktig antall for å vise hvor mange trinn i en bestemt retning sekvensen skal finne sted.
Velg et dyr på spillbrettet og deretter hvilken retning dyret skal gå ved hjelp av pilkortene. La så motstanderen din finne kodesekvensen for å prøve å finne samme spor. Når barn har lært betydningen av piler og retning, er Coding on steps et naturlig skritt i introduksjon til programmering i tidlig alder.
kr 988,00
Logg inn for å se dine avtalepriser.
Har du ikke kundenummer eller registrert deg i vår nettbutikk? Ved å logge inn får du direkte tilgang til dine avtalepriser og vil motta våre nyhetsbrev med kampanjer, nyheter og annen nyttig informasjon.
Trenger du hjelp til registrering, kontakt vårt kundesenter på info@lekolar.no eller 33 72 98 00.