En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Logg inn!
Du må logge inn for å handle og se dine avtalepriser. Les mer
På rett sted er spillet som utvikler barnas observasjonsevne, logikk og romoppfatning ved å la dem bruke ledetråder og tolke instruksjoner for å bygge et tog. Ordne vognene i riktig rekkefølge og med de rette dyrene, og snu deretter kortet for å se løsningen! En god start på koding.
Din pris:
kr 799,00
På lager
Produktfakta
Tittel: På rett sted
Miljømerking: Inneholder FCS-merket materiale
Størrelse: Innhold: 1 lærerveiledning, 11 magnetiske treklosser i forskjellige farger, hvorav 1 lokomotiv, 5 vogner og 5 figurer av dyr og 12 aktivitetskort
Logikk og koding utvikler barns evne til å konsentrere seg og observere så vel som hukommelse ved å tilby flere løsninger på to spillebrett. Sammen med morsomme aktivitetskort lærer barna også tall og den numeriske rekkefølgen opp til 10. La barna forvandle seg til detektiver og bruk ledetråder for å plassere brikkene på rett sted!
Øv på begrepene "en mer" og "en mindre" med dette spillet. Midt på hvert instruksjonskort er det et bilde med et tall. Barnet skal nå plassere et kort som inneholder "en mer" til høyre for bildet og "en mindre" til venstre.
Tren programmering med et morsomt kortspill som engasjerer og oppmuntrer til læring gjennom lek. Samtidig lærer barna å lage datakonsepter som algoritmer og sekvensering av instruksjoner for å få mer kunnskap om problemløsning. Bra for å utvikle logisk tenkning, som er en grunnleggende forutsetning for koding / programmering (og mange andre emner)
Et selvkorrigerende spill der barna lærer tallene 10-20 ved å bygge sammen en sirkel på 4 deler, som viser nummeret som tall, terning, fingre og antall figurer. Baksiden fungerer som fasit og viser om sirkelen er satt sammen riktig.
Trepuslespill som lærer barna å kjenne igjen ulike tallbilder som representerer tallene 1-5. Gir også en forberedelse i å lese diagram. 25 trebrikker i treramme. Mål: 23,5x23,5x0,7 cm.
Et spennende spill med flere spillevarianter. Velg mark og spillet kan begynne. På de to terningene finnes det en med farge og en med former. Først ferdig med sin mark vinner spillet. Her trenes finmotorikk, farger og former. Av tre. Spilletid 15 min. 1-4 spillere. Fra 3 år.
Et lærerikt spill om farger og tall. Med hjelp fra en fargeterning og en tallterning skal du fylle spillebrettet med spillebrikker i riktig farge. Spillebrett av kraftig papp og brikker av tre. 2-4 spillere. Spilletid ca 15 min. Fra 3 år.
Tren på tall og antall 1-20. Under hver puslebrikke med tall på er det illustrasjoner av hender som viser tilsvarende antall fingre. Fingrene er et fint hjelpemiddel for å forstå tall og antall og du har de alltid med deg. 20 brikkker. Av kraftig resirkulert FSC-merket papp. Mål: 36x28 cm. Fra 3 år.
16 brikker i lakkert tre. Enkle og gjenkjennende former som letter barnas læringsprosesser.
kr 282,00
Logg inn for å se dine avtalepriser.
Har du ikke kundenummer eller registrert deg i vår nettbutikk? Ved å logge inn får du direkte tilgang til dine avtalepriser og vil motta våre nyhetsbrev med kampanjer, nyheter og annen nyttig informasjon.
Trenger du hjelp til registrering, kontakt vårt kundesenter på info@lekolar.no eller 33 72 98 00.