Merk

En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere

Bekreft

Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon! Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø. I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning. Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner. Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning. Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!

Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI. Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".

Code & Go mouse mania

Art.nr: 124335
Stimulerende brettspill som lærer barna å programmere robotmusen rundt på spillebrettet for å plukke så mange ostebiter som mulig. Introduserer enkel koding, logisk tankegang og problemløsning. Inneholder veiledning på engelsk. 2-4 spillere. Fra 5 år.
Din pris:
kr 436,00

På lager

Produktfakta

  • Tittel: Code & Go mouse mania

Andre kjøpte også

  • Carcassone

    Carcassone

    Art.nr: 16912
    Carcassone er et brikkebasert brettspill for to til fem spillere. «Spillebrettet» er et middelalderlandskap som bygges av spillerne etterhvert som spillet skrider fram. Spillebrikkene består av vei, eng og by i tillegg finnes det også kloster som må plasseres på en eng. Hver spiller tildeles poeng etter de veier, kloster og byer der man har plassert sine spillefigurer. Målet er å oppnå flest mulig poeng ved å okkupere et område. 2-5 spillere. Spilletid 45-60 min. Fra 8 år.
    kr 641,00
  • Logikk og koding - Alver

    Logikk og koding - Alver

    Art.nr: 129404
    Logikk og koding utvikler barns evne til å konsentrere seg og observere så vel som hukommelse ved å tilby flere løsninger på to spillebrett. Sammen med morsomme aktivitetskort lærer barna også tall og den numeriske rekkefølgen opp til 10. La barna forvandle seg til detektiver og bruk ledetråder for å plassere brikkene på rett sted!
    kr 778,00
  • Labyrint

    Labyrint

    Art.nr: 16315
    I denne labyrinten bytter veggen plutselig plass. Alle leter seg frem gjennom gangene i sin iver etter å finne hemmeligheter og du må planlegge nøye. Den som først har samlet sammen alle sine hemmeligheter og kommer tilbake til utgangspunktet har vunnet. Spilletid ca 20-30 min. 1-4 spillere. Fra 8 år.
    kr 559,00
  • Frukthagen (kråkespillet)

    Frukthagen (kråkespillet)

    Art.nr: 16170
    Med fire enkle varianter spiller man seg gjennom årstidene. Spilletid ca 15 min. 2-6 spillere. Fra 3 år. Spillebrikker av tre.
    kr 643,00
  • Robotkoding

    Robotkoding

    Art.nr: 129506
    Barna samarbeider for å dele opp utfordringer i mindre sekvenser og løse utfordringer sammen. Spillet trener oppmerksomhet og konsentrasjon, logisk tenkning, problemløsning og samarbeid samtidig som en romslig bevissthet utvikler seg. Inneholder 1 spillbrett, 4 roboter, 2 rouletter, 57 spillkort og 12 pilkort.
    kr 398,00
  • Liknende produkter

    • Hopspot sett

      Hopspot sett

      Art.nr: 56846
      Hopspot er et interaktivt læremiddel designet for å skape læring gjennom bevegelse. Via danske apper til iPad, høytalere og trådløse brett, som reagerer på berøring, programmerer barna sine egne spill. Med Hopspots kan man lage digital teknikk, istedet for å ta den passivt imot. Innehoder: 12 brett, 1 stativ med Bluetoothenhet, høytaler og ladere for alle brett, fri tilgang til Hopspots app inkl. alle spill og øvelser.
      kr 80 867,00
    • Quadrikoding

      Quadrikoding

      Art.nr: 113288
      Denne aktiviteten gjør det mulig for barn å trene på grunnleggende programmering. Gjenom aktivitetskortets rutenett skal barna skape baner fra et gitt punkt til et angitt sluttpunkt. Avhengig av typer og antall brikker som skal brukes vil barna utfordres med ulike situasjoner og vanskelighetsgrader. Barna trener på retning, forståelse av avstand, symboler og mye mer. Flere barn kan arbeide sammen med noen av de 24 instruksjonskortene da hvert barn har sitt eget magnetiske brett og en komplett oppsetting av 23 magnetiske brikker. Fra 4 år.
      kr 1 006,00
    • Coding Critters Magicoders Skye the Unicorn

      Coding Critters Magicoders Skye the Unicorn

      Art.nr: 136761
      22 deler. En robot som lærer barn tidlige kodeferdigheter gjennom fantasifull lek. Bruk kodestaven til å få Sky til å danse, lyse opp og mer. Sky lærer små barn grunnleggende koding, romlige konsepter, logikk osv. Krever 5 AAA-batterier, ikke inkludert. Fra 4 år.
      kr 1 102,00
    • Logikk og koding - Alver

      Logikk og koding - Alver

      Art.nr: 129404
      Logikk og koding utvikler barns evne til å konsentrere seg og observere så vel som hukommelse ved å tilby flere løsninger på to spillebrett. Sammen med morsomme aktivitetskort lærer barna også tall og den numeriske rekkefølgen opp til 10. La barna forvandle seg til detektiver og bruk ledetråder for å plassere brikkene på rett sted!
      kr 778,00
    • Coding Critters Magicoders Blazer the Dragon

      Coding Critters Magicoders Blazer the Dragon

      Art.nr: 136760
      22 deler. En robot som lærer tidlige kodeferdigheter gjennom fantasifull lek. Bruk kodestaven til å få Blazer til å danse, lyse opp og mer. Blazer lærer små barn grunnleggende koding, romlige konsepter, logikk osv. Krever 5 AAA-batterier, ikke inkludert. Fra 4 år.
      kr 1 102,00
    Glemt passord?

    Vil du bli kunde hos oss?

    Du må ha et ha et organisasjonsnummer eller kundenummer for å handle hos oss.

    Registrere meg

    Tilbakestil passord

    Oppgi din e-postadresse så mottar du en link for å velge nytt passord.