En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Barn og unges digitale kompetanse skal styrkes og utvikles for å forberede de til et samfunn i stadig endring. Programmering er her et viktig pedagogisk verktøy for å hjelpe de med å forstå vår allerede mer digitale fremtid.
Programmering
Barn og unges digitale kompetanse skal styrkes og utvikles for å forberede de til et samfunn i stadig endring. Programmering er her et viktig pedagogisk verktøy for å hjelpe de med å forstå vår allerede mer digitale fremtid.
LEGO® Education SPIKE ™ Prime er et tverrfaglig undervisningsverktøy innenfor matematikk, naturfag, kunst og håndverk og teknologi. Settet passer for elever på 5. – 10. trinn og kan programmeres både med blokkprogrammering (Scratch) og tekstbasert programmering (Python).
Det programmerbare huben er en avansert, men brukervennlig enhet som har 6 inn- / utporter, et 5x5-lyspanel, Bluetooth-tilkobling, en høyttaler, et 6-akset gyroskop og et oppladbart batteri. Inkluderer også motorer og sensorer som sammen med LEGO-komponenter lar elevene bygge roboter og andre interaktive modeller. Oppbevaringsboks og sett med sorteringsbrett er inkludert. Det er også inkludert en app med ferdige undervisningsopplegg og nettbaserte leksjonsplaner
Klassesett som inneholder alt gruppen trenger for å komme igang med micro:bit. Inneholder 10 stk BBC micro:bit V2, 10 stk 1 m USB-kabel, 10 batteriholdere og 20 AAA-batterier.
6 stk/pk. Bee-Bot er en barnevennlig og robust robot. Enkel å programmere med enkle knappetrykk. Barna får oppøeve sammenheng mellom årsak og virkning, samt trene på oppfølging og kontroll. Mål: 12x10 cm. Oppladbar. En ladestasjon følger med der alle 6 robotene kan lades samtidig. Fra 3 år.
6 stk/pk. Blue-Bot er en gulvrobot med bluetooth, noe som innebærer at den kan styres fra et nettbrett eller PC. Elevene kan angi en algoritme på enhetens skjerm og sende trådløst til Blue-Bot som utfører handlingen. Elevene kan også programmere roboten med enkle knappetrykk på robotens rygg. Blue-Bot har transparent skall slik at elevene kan se delene inni og se hva som lager den surrende lyden. Blue-Bot kan svinge i 45° og det kan også oppgis repetisjoner i algoritmen. Sammen med Blue-Bot får elevene oppleve sammenhengen mellom årsak og virkning, trene på oppfølging og kontroll. Ladestastjon følger med. Mål: 12x10 cm. Passer fra 3 år og oppover.
LEGO® Education SPIKE ™ Prime og Expansionset er et verktøy for å undervise i naturvitenskap, teknologi, ingeniørvitenskap, kunst og matematikk (forkortet STEAM på engelsk) for elever i klasse 6-8 klasse. LEGO-komponenter er kombinert med brukervennlig maskinvare og et intuitivt programmeringsspråk med dra-og-slipp-funksjon, som er basert på Scratch. Elevene lærer å tenke kritisk og løse problemer. Den programmerbare huben er en avansert, men brukervennlig enhet som har 6 inn- / utporter, et 5x5-lyspanel, Bluetooth-tilkobling, en høyttaler, et 6-akset gyroskop og et oppladbart batteri. Inkluderer også motorer og sensorer som sammen med LEGO-komponenter lar elevene bygge roboter og andre interaktive modeller. Oppbevaringsboks og 20 sett med sorteringsbrett er inkludert. Inkluderer også start materiale, en app med enhetsplanlegging og nettbaserte leksjonsplaner.
LEGO® Education SPIKE ™ Prime og Expansionset er et verktøy for å undervise i naturvitenskap, teknologi, ingeniørvitenskap, kunst og matematikk (forkortet STEAM på engelsk) for elever i klasse 6-8 klasse. LEGO-komponenter er kombinert med brukervennlig maskinvare og et intuitivt programmeringsspråk med dra-og-slipp-funksjon, som er basert på Scratch. Elevene lærer å tenke kritisk og løse problemer. Den programmerbare huben er en avansert, men brukervennlig enhet som har 6 inn- / utporter, et 5x5-lyspanel, Bluetooth-tilkobling, en høyttaler, et 6-akset gyroskop og et oppladbart batteri. Inkluderer også motorer og sensorer som sammen med LEGO-komponenter lar elevene bygge roboter og andre interaktive modeller. Oppbevaringsboks og 10 sett med sorteringsbrett er inkludert. Inkluderer også start materiale, en app med enhetsplanlegging og nettbaserte leksjonsplaner.
SPIKE Essential er et undervisningsverktøy som passer perfekt for å starte med programmering på småskolen. Du kan velge mellom enklere Ikonbasert programmering og Scratch ordbasert blokkoding. Settet består av 449 deler. Enkel maskinvare - inkludert en intelligent hub med to porter, to små motorer, et lyspanel og en fargesensor - gir elevenes kreasjoner liv. Settet inneholder også et fargerikt utvalg av LEGO klosser, reservedeler og en holdbar oppbevaringsboks med fargekodede sorteringsbrett for å lette byggeprosessen. SPIKE Essential er en del av LEGO Learning System og tilbyr ferdige undervisningsopplegg på 45 minutter i mange ulike fag. Vi tilbyr også evalueringsmatriser og videoer for å støtte lærere. Fra 6 år.
15 sett/pk. Et sett består av 449 deler. SPIKE Essential er et undervisningsverktøy som passer perfekt for å starte med programmering på småskolen. Du kan velge mellom enklere ikonbasert programmering og Scratch ordbasert blokkoding. Enkel maskinvare - inkludert en intelligent hub med to porter, to små motorer, et lyspanel og en fargesensor - gir elevenes kreasjoner liv. Settet inneholder også et fargerikt utvalg av LEGO klosser, reservedeler og en holdbar oppbevaringsboks med fargekodede sorteringsbrett for å lette byggeprosessen. SPIKE Essential er en del av LEGO Learning System og tilbyr ferdige undervisningsopplegg på 45 minutter i mange ulike fag. Vi tilbyr også evalueringsmatriser og videoer for å støtte lærere. Fra 6 år.
Dette KUBO-startsettet er det ideelle utgangspunktet for å introdusere programmering og beregning i en tidlig alder. Lærer inn funksjoner, subrutiner og looper i enkle, logiske trinn. KUBO kommer med omfattende timeplaner og veiledninger for å gjøre det enkelt for lærere å levere utfordringer på en praktisk og leken måte.
Enkel å bruke og komme i gang, praktisk og skjermfri. Innhold: 1 robot, 1 USB-ladekabel, kodebrikker og aktivitetskart. Fra 4 år.
Programmerbar terrengbil som kan brukes både ute og inne. Programmeres med knapper som sitter oppå eller fra nettbrett. En sensor kjenner igjen hinder og roboten rygger og roterer 45°. Memorerer over 250 steg og 3 hastigheter. Fungerer også med Blue-Bot tactile reader. Oppladbart batteri. Fra 3 år.
Blue-Bot er en gulvrobot med bluetooth, noe som innebærer at den kan styres fra et nettbrett eller PC. Elevene kan også programmere roboten med enkle knappetrykk på robotens rygg. Blue-Bot har transparent skall slik at elevene kan se delene inni. Blue-Bot kan svinge i 45° og det kan også oppgis repetisjoner i algoritmen. Sammen med Blue-Bot får elevene oppleve sammenhengen mellom årsak og virkning, trene på oppfølging og kontroll. Denne versjonen er oppdatert angående motorer og kabler, noe som gjør roboten mer pålitelig i sine bevegelser og har "push safe mode" som reduserer slitasje ved feilkjøring. Dette påvirker også lydvolumet under kjøring, som nå er lavere. Mål: 12x10 cm. Passer fra 3 år og oppover. Blue-Bot er oppladbar. USB-ladekabel følger med.
Dette DUPLO-settet bygger på barnas naturlige nysgjerrighet og ønske om å utforske og skape, og gir innsikt i teknologi, kreativitet og problemløsning for de minste barna. STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Math) bidrar, i tillegg til å forbedre barnas kompetanse og forståelse av problemløsing, mulighet til å bygge og undersøke ut fra årsak og virkning og læring av sannsynlighet og forutsigelser. Det styrker videre ordforråd og bidrar til dialog.
Aktivitetskort, tips og ideer for hvordan settet kan brukes i undervisningen finnes på legoeducation.com. Av ABS. Fra 3 år. 295 deler.
95 deler. Her kan små barn lære om vitenskap og teknikk på en morsom og enkel måte med DUPLO-klosser. Barna kan bygge enkle modeller ved hjelp av integrerte skruer og medfølgende skrutrekker. Settet inneholder også en lærerveiledning og byggeforslag. Leveres i oppbevaringseske med lokk. Fra 3 år.
Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Her får du flere muligheter og ro ulike måter å kode på. Inneholder 12 Evo robot, 12 Ozoskall, 2 stk 6-ports ladestasjoner, 12 pakker med 4 merkepenner i ulike farger, lærerveiledning, aktivitetskort, posters, bowlingutfordring med kjegler og quickstart-guide. Fra 8 år.
234 deler. Med dette fine kodetoget med DUPLO-klosser får barna mulighet til tidlig å utvikle sin forståelse for hva koding innebærer. Inneholder 5 ulike kodebrikker som legges ut på banen der toget utfører ulike funksjoner avhengig av brikkens farge: Stoppe, endre retning, lyd, lys eller påfyll av drivstoff. Kodeekspressen er interaktiv og ved å laste ned en app kan du også bytte kommando eller karakter, øve på matematikk mm. Sammen kan barna utforske, løse problemer og analysere årsak. Veiledning, 6 dobbelsidige inspirasjonskort og aktivitetsforslag følger med. Av ABS plast. Krever 4 AAA batterier, følger ikke med. Alder 2-5 år.
Alt du trenger for å komme i gang med Bee-Bot. Bee-Bots enkle og barnevennlige layout er et perfekt utgangspunkt for undervisning av programmering. Barna kan oppdage sammenhengen mellom årsak og virkning, samt trene på oppfølging og kontroll. Startpakken inneholder 1 stk oppladbar Bee-Bot, 2 matter med landskap og 2 transparente matter, 49 sekvenskort og 10 stk hvite "skall". Fra 3 år.
En lett tilgjengelig læringsrobot for barn. Indi inspirerer til lekbasert STEAM-læring med sine muligheter til å designe og bygge labyrinter og øker evnen til kritisk tenkning, problemløsning og beregning. Lag labyrinter, løs gåter og ta kontroll over rattet for å kjøre. Lær kodekonsepter for nybegynnere og kickstart programmeringstenkning med den gratis Sphero Edu Jr-appen. Ladetid 1t 40 min. Brukertid ved full lading> 1t. Maksimal hastighet ~ 1,6 m/s og rekkevidde bluetooth 10 m. Innebygd fargesensor.
kr 1 390,00
Vil du bli kunde hos oss?
Du må ha et ha et organisasjonsnummer eller kundenummer for å handle hos oss.