En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Logg inn!
Du må logge inn for å handle og se dine avtalepriser. Les mer
Lær elevene enkle matematiske begrep ved hjelp av robotmusen. Ved hjelp av tall- og programmeringskort, terning og spillmatte introduseres elevene gjennom programmering til addisjon, subtraksjon, sekvenser mm. Mulighetene er like varierende som de er morsomme; programmer roboten til å finne kun odde- eller partall, lag en sekvens av retningskommandoene ved hjelp av resultatet fra terningen eller finn kodekommandoen som trengs for at roboten skal gå til ett bestemt tall på spillematten. Mål på matte: 63,5x25,4 cm. Hver rute på teppet er 12,7 x 12,7 cm. OBS! Robotmus følger ikke med.
En gulvrobot som passer fint når man vil starte med enkel programmering. Roboten beveger seg fint på de fleste underlag dersom man vil bygge opp baner. Gjennom å trykke på knappene programmer du roboten til å gå framover, bakover, svinge til venstre og svinge til høyre. Det følger med 30 kodekort som hjelper barna til å holde orden på hvert skritt i en sekvens. Krever 3 stk AAA batterier, følger ikke med. Fra 3 år.
En gulvrobot som passer fint når man vil starte med enkel programmering. Robotmusen kan følge banen som er med og forsøke unngå hindrene som er oppsatt langs ruten. Roboten beveger seg fint på de fleste underlag dersom man vil bygge egne baner. Gjennom å trykke på knappene programmer du roboten til å gå framover, bakover, svinge til venstre og svinge til høyre. Det følger med 30 kodekort som hjelper barna til å holde orden på hvert skritt i en sekvens. Settet inneholder en robotmus. 16 labyrintdeler som settes sammen til en større bane, 3 tunneler, 1 ostebit og 22 labyrintvegger for å lage hindre med. Krever 3 stk AAA batterier, følger ikke med. Fra 3 år.
Å programmere med kroppen er et skritt i riktig retning. Dette spillet introduserer barna for tidlig programmering kombinert med aktivitet, uten elektronikk. Disse aktivitetene fremmer samarbeid, grovmotorikk, problemløsing og sekvenstrening. Inneholder 20 kvadratiske teppebiter (23x23 cm), 20 dobbeltsidige programmeringskort og tilbehør. Teppe av EVA. Fra 5 år.
Blue-Bot Tactile reader er en unik og alternativ måte å programmere Blue-Bot på. Legg brikkene på rad for å skape en instruksjonssekvens, trykk på "go" og se hvordan Blue-Bot utfører kommandoen. En enkel og tydelig måte å lære seg programmering på, trykk på "kople til" på leseren og vent til Blue-Bots øyne blir blå for å vise at den er tilkoplet. Inneholder 25 brikker. Oppladbar. Mål: 40x9 cm. Fra 3 år og oppover.
Transparent matte med rutenett som kan skape nye spennende veier for Bee-bot og Blue-bot. Kan legges over andre underlag. Mål: 60x60 cm. Av PVC-uten ftalater. Fra 3 år.
Tilbehør til Blue-Bot/Bee-Bot. Utfordre elevene til å programmere robotene gjennom hinderløypa. Innhold: 10 veggstykker, 6 døråpninger og 2 buer.
kr 2 320,00
Logg inn for å se dine avtalepriser.
Har du ikke kundenummer eller registrert deg i vår nettbutikk? Ved å logge inn får du direkte tilgang til dine avtalepriser og vil motta våre nyhetsbrev med kampanjer, nyheter og annen nyttig informasjon.
Trenger du hjelp til registrering, kontakt vårt kundesenter på info@lekolar.no eller 33 72 98 00.