En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Logg inn!
Du må logge inn for å handle og se dine avtalepriser. Les mer
Utvikler tidlige ferdigheter i programmering. Settet inneholder steiner som representerer pingviner med piler i forskjellige retninger, samt aktivitetskort. Trener sekvensering, logisk tenkning, retnings- og posisjonsspråk samt problemløsning. Både pingviner og aktivitetskort er laget av slitesterkt materiale og tåler at barn jobber med dem utendørs. Inneholder 18 pingviner og 16 fargerike kort. Fra 3 år.
Utviklet sammen med en pedagog. En pakke som enkelt viser og forklarer programmering og teknikk og passer perfekt til uteskole eller utelek. Inneholder 112894 Rugged robot, 2x 140363 Markeringspiler 118604 Pingvinens kodesteiner, 118605 pingvinens aktivitetskort og 124579-38 oppbevaringskurv grønn. Passer perfekt sammen med art.nr. 124580 vogn til oppbevaringskurv. OBS! Bildet viser feil bilde av markeriingsplatene.
Barna samarbeider for å dele opp utfordringer i mindre sekvenser og løse utfordringer sammen. Spillet trener oppmerksomhet og konsentrasjon, logisk tenkning, problemløsning og samarbeid samtidig som en romslig bevissthet utvikler seg. Inneholder 1 spillbrett, 4 roboter, 2 rouletter, 57 spillkort og 12 pilkort.
22 deler. En robot som lærer tidlige kodeferdigheter gjennom fantasifull lek. Bruk kodestaven til å få Blazer til å danse, lyse opp og mer. Blazer lærer små barn grunnleggende koding, romlige konsepter, logikk osv. Krever 5 AAA-batterier, ikke inkludert. Fra 4 år.
Tren programmering med et morsomt kortspill som engasjerer og oppmuntrer til læring gjennom lek. Samtidig lærer barna å lage datakonsepter som algoritmer og sekvensering av instruksjoner for å få mer kunnskap om problemløsning. Bra for å utvikle logisk tenkning, som er en grunnleggende forutsetning for koding / programmering (og mange andre emner)
234 deler. Med dette fine kodetoget med DUPLO-klosser får barna mulighet til tidlig å utvikle sin forståelse for hva koding innebærer. Inneholder 5 ulike kodebrikker som legges ut på banen der toget utfører ulike funksjoner avhengig av brikkens farge: Stoppe, endre retning, lyd, lys eller påfyll av drivstoff. Kodeekspressen er interaktiv og ved å laste ned en app kan du også bytte kommando eller karakter, øve på matematikk mm. Sammen kan barna utforske, løse problemer og analysere årsak. Veiledning, 6 dobbelsidige inspirasjonskort og aktivitetsforslag følger med. Av ABS plast. Krever 4 AAA batterier, følger ikke med. Alder 2-5 år.
Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Her får du flere muligheter og ro ulike måter å kode på. Inneholder 12 Evo robot, 12 Ozoskall, 2 stk 6-ports ladestasjoner, 12 pakker med 4 merkepenner i ulike farger, lærerveiledning, aktivitetskort, posters, bowlingutfordring med kjegler og quickstart-guide. Fra 8 år.
Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Takket være det store tilbudet av programmeringsoppgaver kommer man lett igang. Ozobot Evo kombinerer pedagogisk spill med programmering og sosial interaksjon. Inneholder 1 Evo robot, utfordringskort, 4 merkepenner i ulike farger, USB ladekabel og quickstart-guide. Fra 8 år.
Å programmere med kroppen er et skritt i riktig retning. Dette spillet introduserer barna for tidlig programmering kombinert med aktivitet, uten elektronikk. Disse aktivitetene fremmer samarbeid, grovmotorikk, problemløsing og sekvenstrening. Inneholder 20 kvadratiske teppebiter (23x23 cm), 20 dobbeltsidige programmeringskort og tilbehør. Teppe av EVA. Fra 5 år.
Har du ikke kundenummer eller registrert deg i vår nettbutikk? Ved å logge inn får du direkte tilgang til dine avtalepriser og vil motta våre nyhetsbrev med kampanjer, nyheter og annen nyttig informasjon.
Trenger du hjelp til registrering, kontakt vårt kundesenter på info@lekolar.no eller 33 72 98 00.