Merk

En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere

Bekreft

Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon! Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø. I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning. Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og ekspederer derfor ikke ordre under kr 200. Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning. Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!

Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning trykk NEI. Effektivisere ordren din nå trykk JA.

Våre betingelser*

(*gjelder ikke Lekeplassutstyr, klikk her for Salgs- og leveringsbetingelser lekeplassutstyr)

Vi gjør oppmerksom på at du må ha et organisasjonsnummer tilgjengelig for å kunne registrere deg og handle hos oss.

Garanti

Vi gir minst ett års garanti for material- og produksjonsfeil. Fakturaen gjelder som garantibevis, så pass på å oppbevare den på et trygt sted.

Priser

De oppgitte priser gjelder i ett år, fra 1. januar til 31. desember. Lekolar forbeholder seg imidlertid retten til å foreta endringer i pris ved omstendigheter utenfor Lekolars kontroll (for eksempel vesentlige endringer i avgifter, råvarepriser eller valutasvingninger), samt ved eventuelle trykkfeil. Lekolar tilbyr tidvis kampanjepriser, både trykt og digitalt. Det gis ingen ytterligere rabatt på kampanje/-nettopriser. Merverdiavgift, frakt og ev. montering faktureres kunden i tillegg til de oppgitte varepriser.

Ordre

Bestillinger under 200 kroner ekspederes ikke.

Betaling

Betalingstiden er 30 dager fra fakturadato. Ved betaling etter forfallsdato påberegnes forsinkelsesrente samt lovfestet purregebyr.

Leveranse

Normalt leveres alle bestillinger innen 3-4 arbeidsdager. I høysesong kan imidlertid leveringstiden være noe lenger. For møbler/inventar, lekeplassutstyr og andre bestillingsvarer er leveringstiden mellom 4-6 arbeidsuker. Det forutsettes fri adkomst med lastebil til leveransested, fast dekke og brøytet vei. Dersom dette ikke er tilfellet, er Lekolar ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser som oppstår. Dersom Lekolar ikke kan levere bestillingen komplett, ettersendes restnoterte varer fraktfritt så snart det er mulig. Restordrer med en verdi på under 100 kroner, ekspederes ikke og må bestilles på nytt.

Sortiment

Det vil kunne forekomme mindre forandringer eller justeringer på Lekolars produkter. Er det tomt for en vare hos Lekolar eller Lekolars leverandør, tilbys en tilsvarende eller bedre vare til samme pris.

Sikkerhetskrav

I likhet med våre kunder, prioriterer Lekolar alltid produktsikkerheten høyest. Vi følger kravene som EU stiller til produktsikkerhet for leker, og det betyr at lekene oppfyller sikkerhetskravene i Leketøydirektivet. Alle leker er CE-merket, enten på selve produktet eller på produktets emballasje. En del leker er beregnet på barn over 3 år. Det er leker som medfører en risiko for kvelning, inneholder smådeler eller har skarpe kanter som kan skade barn under 3 år. Lekolar informerer om dette i produktteksten ved siden av produktet. Lekolar anbefaler at kunden alltid leser alle advarsler og instruksjoner nøye. Det er også viktig å følge aldersanbefalingene, spesielt for barn under 3 år.

Transportskader/manko

VÆR NØYE NÅR DU MOTTAR VARER! Kunden skal påse at kolliene er hele og uåpnede, og at antall kolli stemmer overens med det som fremgår av følgebrevet. Eventuelle avvik skal noteres på transportørens fraktbrev/ håndterminal og deretter meddeles Lekolar. Skader som oppdages etter levering, må meldes fra om til Lekolar omgående, og senest 7 dager etter levering. Lekolar tar ikke ansvar for transportskader/manko som meddeles etter 7 dager.

Reklamasjon

Reklamasjoner skal meddeles til Lekolars kundeservice omgående etter at feil/mangler oppdages. Det er ikke anledning å returnere varer uten forhåndsgodkjenning.
Ved reklamasjon skal kunden opplyse om følgende:

• Artikkelnummer (for å identifisere produktet)
• Kopi av faktura (for å finne eksakt kjøpsdato)
• Bilde (om mulig, sendes til reklamasjon@lekolar.no)
• Beskrivelse av reklamasjon og ev. årsak

Hvis reklamasjon aksepteres av Lekolar, vil kundeservice gi fraktinformasjon. Returvarer må emballeres forsvarlig. Lekolar er ikke ansvarlig for eventuelle transportskader som oppstår under returen. Lekolar har ikke ansvar for ting som returneres uten forhåndsgodkjenning.

Retur av varer

Retur av feilfrie varer skal godkjennes av Lekolars kundeservice. Dersom retur godkjennes, vil kundeservice gi fraktinformasjon. Returvarer skal være i originalemballasjen, og må emballeres forsvarlig. Lekolar aksepterer ikke retur av varer som er skadet når de mottas av Lekolar. Ved retur av feilfritt gods godskrives aldri mer enn 75 % av fakturert beløp, og fraktutgifter belastes kunden. Merk at alle reelle fraktutgifter tur/retur pluss returomkostninger til delvis dekning av påløpte kostnader belastes kunden. Det gjøres oppmerksom på at varer produsert og levert i spesiell utførelse ikke tas i retur (eks. møbelbestillinger). Lekolar har ikke ansvar for ting som returneres uten forhåndsgodkjenning.

Avbestilling

Kunden kan avbestille forutsatt at det er tale om standard utførelse som ikke er satt i produksjon. Avbestillingskostnader vil belastes kunden.

Glemt passord?

Vil du bli kunde hos oss?

Du må ha et ha et organisasjonsnummer eller kundenummer for å handle hos oss.

Registrere meg

Tilbakestil passord

[SE]Ange din e-post så skickar vi dig ett meddelande med en länk för att välja nytt lösenord.