En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Tren programmering med et morsomt kortspill som engasjerer og oppmuntrer til læring gjennom lek. Samtidig lærer barna å lage datakonsepter som algoritmer og sekvensering av instruksjoner for å få mer kunnskap om problemløsning. Bra for å utvikle logisk tenkning, som er en grunnleggende forutsetning for koding / programmering (og mange andre emner)
Logikk og koding utvikler barns evne til å konsentrere seg og observere så vel som hukommelse ved å tilby flere løsninger på to spillebrett. Sammen med morsomme aktivitetskort lærer barna også tall og den numeriske rekkefølgen opp til 10. La barna forvandle seg til detektiver og bruk ledetråder for å plassere brikkene på rett sted!
22 deler. En robot som lærer tidlige kodeferdigheter gjennom fantasifull lek. Bruk kodestaven til å få Blazer til å danse, lyse opp og mer. Blazer lærer små barn grunnleggende koding, romlige konsepter, logikk osv. Krever 5 AAA-batterier, ikke inkludert. Fra 4 år.
Koding i piksler lærer barn å tegne i form av piksler. Spillet er basert på prinsippene for binærkoding der koden tildeler et mønster av binære tall til hver figur. Hvert tall i rutenes oppgavekort tilsvarer antall piksler som skal plasseres på spillbrettet for å se hvilken pikselfigur som vises.
Barna samarbeider for å dele opp utfordringer i mindre sekvenser og løse utfordringer sammen. Spillet trener oppmerksomhet og konsentrasjon, logisk tenkning, problemløsning og samarbeid samtidig som en romslig bevissthet utvikler seg. Inneholder 1 spillbrett, 4 roboter, 2 rouletter, 57 spillkort og 12 pilkort.
Stimulerende brettspill som lærer barna å programmere robotmusen rundt på spillebrettet for å plukke så mange ostebiter som mulig. Introduserer enkel koding, logisk tankegang og problemløsning. Inneholder veiledning på engelsk. 2-4 spillere. Fra 5 år.
Bee-Bot® er en robust robot. Roboten programmeres enkelt med knappetrykk på toppen. Forover, Bakover, Venstre, Høyre. Det er også Go, Reset og Pause. Bee-Bot® beveger seg i trinn på 15 cm, den kan snu 90 ° og husker opptil 200 trinn!
Sensorer gjør det mulig å interagere med andre Bee-Bot og Blue-Bot. Funksjon for lydinnspilling og avspilling. Innhold: 1 Bee-Bot-robot. 1 USB-kabel for lading. Mål: 12x10 cm. Fra 3 år.
Robotsett for å bygge en forhåndsdesignet robot som er perfekt for både lek og læring. Deler som gjør at den kan bygges til en crawler, hurtig trehjulssykkel eller selvdansende tohjuling ved hjelp av gyrosensoren. Settet er basert på omtrent 100 mekaniske og elektroniske moduler og deler. mBot Ranger har et mer avansert kretskort med flere sensorer, kraftigere og raskere motorer (0,6 m / s) og kraftige belter for båndroboten. Kobles til en datamaskin eller mobilenhet via Bluetooth. Kan programmeres fra en datamaskin og styres med en mobil eller nettbrett, eller programmeres til f.eks. følg en planlagt linje eller kjør og unngå hindringer selv. Bygget sammen med den medfølgende guiden, som også er tilgjengelig i appform (iOS og Android) med 3D-modeller for å lette prosessen. Nødvendige verktøy er inkludert. Roboten er koblet til via Bluetooth til mobilen og styres via appen (Android og iOS). Appen inneholder alt for programmering, design, kontroll og til og med deling av skapelsen din med andre. Chassis og lokk spesielt designet for å beskytte hovedkortet og beskytte barns øyne mot LED-lyset. Har fargekodede RJ25-porter for enklere ledninger for å lette konstruksjonen. Drevet av 6x AA-batterier (ikke inkludert).
Denne aktiviteten gjør det mulig for barn å trene på grunnleggende programmering. Gjenom aktivitetskortets rutenett skal barna skape baner fra et gitt punkt til et angitt sluttpunkt. Avhengig av typer og antall brikker som skal brukes vil barna utfordres med ulike situasjoner og vanskelighetsgrader. Barna trener på retning, forståelse av avstand, symboler og mye mer. Flere barn kan arbeide sammen med noen av de 24 instruksjonskortene da hvert barn har sitt eget magnetiske brett og en komplett oppsetting av 23 magnetiske brikker. Fra 4 år.
Smart robot for nybegynnere i programmering. Din nye programmeringsledsager. Codey Rocky er en programmeringsrobot for STEAM-undervisning. Det gir deg underholdning og erfaring mens du lærer å programmere. Fra 6 år og oppover. Kombinasjonen av en brukervennlig robot og maskinvare med den blokkbaserte programmeringsprogramvaren, mBlock5, garanterer nybegynneren en rask og enkel start på programmeringen.
22 deler. En robot som lærer barn tidlige kodeferdigheter gjennom fantasifull lek. Bruk kodestaven til å få Sky til å danse, lyse opp og mer. Sky lærer små barn grunnleggende koding, romlige konsepter, logikk osv. Krever 5 AAA-batterier, ikke inkludert. Fra 4 år.
kr 1 190,00
Vil du bli kunde hos oss?
Du må ha et ha et organisasjonsnummer eller kundenummer for å handle hos oss.