En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Denne aktiviteten gjør det mulig for barn å trene på grunnleggende programmering. Gjenom aktivitetskortets rutenett skal barna skape baner fra et gitt punkt til et angitt sluttpunkt. Avhengig av typer og antall brikker som skal brukes vil barna utfordres med ulike situasjoner og vanskelighetsgrader. Barna trener på retning, forståelse av avstand, symboler og mye mer. Flere barn kan arbeide sammen med noen av de 24 instruksjonskortene da hvert barn har sitt eget magnetiske brett og en komplett oppsetting av 23 magnetiske brikker. Fra 4 år.
Logikk og koding utvikler barns evne til å konsentrere seg og observere så vel som hukommelse ved å tilby flere løsninger på to spillebrett. Sammen med morsomme aktivitetskort lærer barna også tall og den numeriske rekkefølgen opp til 10. La barna forvandle seg til detektiver og bruk ledetråder for å plassere brikkene på rett sted!
Et morsomt spill med utfordringer som lærer barna de grunnleggende trinnene i koding. Ulike aktiviteter som å følge instruksjoner, kode og følge mønster har mye til felles med et dataprogram. Spillet har to vanskelighetsgrader, instruksjoner i 6 trinn og 9 trinn. For 2 spillere, men flere barn kan også samarbeide om å løse oppgavene. Fra 3 år.
22 deler. En robot som lærer tidlige kodeferdigheter gjennom fantasifull lek. Bruk kodestaven til å få Blazer til å danse, lyse opp og mer. Blazer lærer små barn grunnleggende koding, romlige konsepter, logikk osv. Krever 5 AAA-batterier, ikke inkludert. Fra 4 år.
Sphero robotball som kombinerer spenning med koding. Kjører med Sphero Mini-appen. I appens Face Drive-modus styres ballen ved hjelp av dine egne ansiktsuttrykk: et smil får ballen til å rulle fremover mens en trist mine får den til å rulle bakover.
Bruk Sphero Mini som spillkontroll, eller programmer den med JavaScript og Sphero Edu-appen. Innebygd LED-lys gir en fargerik effekt. Passer til de fleste Bluetooth-aktiverte enheter med henholdsvis iOS 10 eller nyere. Android 5.0 eller nyere.
234 deler. Med dette fine kodetoget med DUPLO-klosser får barna mulighet til tidlig å utvikle sin forståelse for hva koding innebærer. Inneholder 5 ulike kodebrikker som legges ut på banen der toget utfører ulike funksjoner avhengig av brikkens farge: Stoppe, endre retning, lyd, lys eller påfyll av drivstoff. Kodeekspressen er interaktiv og ved å laste ned en app kan du også bytte kommando eller karakter, øve på matematikk mm. Sammen kan barna utforske, løse problemer og analysere årsak. Veiledning, 6 dobbelsidige inspirasjonskort og aktivitetsforslag følger med. Av ABS plast. Krever 4 AAA batterier, følger ikke med. Alder 2-5 år.
Kortspill hvor gjelder det å spille bort kortene sine etter farge eller valør. Den som er først ferdig vinner omgangen, som blir poengtellende. Første spilleren eller laget som når 500 poeng, vinner. Fra 7 år. For 2-4 spillere.
En klassiker som garanterer mange utfordrende stunder. Brettet brettes lett sammen og brikkene oppbevares i boksen. Mål: 35x35x2,5 cm. Kongens høyde 7,8 cm. Spillebrikkene har filt på undersiden. Av tre. Fra 6 år.
kr 560,00
Vil du bli kunde hos oss?
Du må ha et ha et organisasjonsnummer eller kundenummer for å handle hos oss.