En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Stimulerende brettspill som lærer barna å programmere robotmusen rundt på spillebrettet for å plukke så mange ostebiter som mulig. Introduserer enkel koding, logisk tankegang og problemløsning. Inneholder veiledning på engelsk. 2-4 spillere. Fra 5 år.
Carcassone er et brikkebasert brettspill for to til fem spillere. «Spillebrettet» er et middelalderlandskap som bygges av spillerne etterhvert som spillet skrider fram. Spillebrikkene består av vei, eng og by i tillegg finnes det også kloster som må plasseres på en eng. Hver spiller tildeles poeng etter de veier, kloster og byer der man har plassert sine spillefigurer. Målet er å oppnå flest mulig poeng ved å okkupere et område. 2-5 spillere. Spilletid 45-60 min. Fra 8 år.
Logikk og koding utvikler barns evne til å konsentrere seg og observere så vel som hukommelse ved å tilby flere løsninger på to spillebrett. Sammen med morsomme aktivitetskort lærer barna også tall og den numeriske rekkefølgen opp til 10. La barna forvandle seg til detektiver og bruk ledetråder for å plassere brikkene på rett sted!
I denne labyrinten bytter veggen plutselig plass. Alle leter seg frem gjennom gangene i sin iver etter å finne hemmeligheter og du må planlegge nøye. Den som først har samlet sammen alle sine hemmeligheter og kommer tilbake til utgangspunktet har vunnet. Spilletid ca 20-30 min. 1-4 spillere. Fra 8 år.
Barna samarbeider for å dele opp utfordringer i mindre sekvenser og løse utfordringer sammen. Spillet trener oppmerksomhet og konsentrasjon, logisk tenkning, problemløsning og samarbeid samtidig som en romslig bevissthet utvikler seg. Inneholder 1 spillbrett, 4 roboter, 2 rouletter, 57 spillkort og 12 pilkort.
Denne aktiviteten gjør det mulig for barn å trene på grunnleggende programmering. Gjenom aktivitetskortets rutenett skal barna skape baner fra et gitt punkt til et angitt sluttpunkt. Avhengig av typer og antall brikker som skal brukes vil barna utfordres med ulike situasjoner og vanskelighetsgrader. Barna trener på retning, forståelse av avstand, symboler og mye mer. Flere barn kan arbeide sammen med noen av de 24 instruksjonskortene da hvert barn har sitt eget magnetiske brett og en komplett oppsetting av 23 magnetiske brikker. Fra 4 år.
22 deler. En robot som lærer barn tidlige kodeferdigheter gjennom fantasifull lek. Bruk kodestaven til å få Sky til å danse, lyse opp og mer. Sky lærer små barn grunnleggende koding, romlige konsepter, logikk osv. Krever 5 AAA-batterier, ikke inkludert. Fra 4 år.
Logikk og koding utvikler barns evne til å konsentrere seg og observere så vel som hukommelse ved å tilby flere løsninger på to spillebrett. Sammen med morsomme aktivitetskort lærer barna også tall og den numeriske rekkefølgen opp til 10. La barna forvandle seg til detektiver og bruk ledetråder for å plassere brikkene på rett sted!
22 deler. En robot som lærer tidlige kodeferdigheter gjennom fantasifull lek. Bruk kodestaven til å få Blazer til å danse, lyse opp og mer. Blazer lærer små barn grunnleggende koding, romlige konsepter, logikk osv. Krever 5 AAA-batterier, ikke inkludert. Fra 4 år.
Tren programmering med et morsomt kortspill som engasjerer og oppmuntrer til læring gjennom lek. Samtidig lærer barna å lage datakonsepter som algoritmer og sekvensering av instruksjoner for å få mer kunnskap om problemløsning. Bra for å utvikle logisk tenkning, som er en grunnleggende forutsetning for koding / programmering (og mange andre emner)
kr 342,00
Vil du bli kunde hos oss?
Du må ha et ha et organisasjonsnummer eller kundenummer for å handle hos oss.