Merk

En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere

Bekreft

Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon! Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø. I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning. Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og av miljøhensyn ønsker vi ikke å ekspedere ordre under 300 kroner. Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning. Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!

Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI. Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".

Aktiv programmering

Varemerke
Mål
Trinn
42 Produkter
  • LEGO® Education SPIKE™ Prime, liten skolepakke

    LEGO® Education SPIKE™ Prime, liten skolepakke

    Art.nr: 111973
    Dette settet inneholder 5 pakker med 111971 LEGO® Education SPIKE Prime og 1 sett 130606 LEGO® Education SPIKE Prime ekspansjonssett.
    kr 24 142,00
  • LEGO® Education SPIKE™ Prime, stor skolepakke

    LEGO® Education SPIKE™ Prime, stor skolepakke

    Art.nr: 111974
    Dette settet inneholder 10 pakker med 111971 LEGO® Education SPIKE Prime sett og 1 sett 130606 LEGO® Education SPIKE Prime ekspansjonssett.
    kr 46 450,00
  • Ozobot Evo Klassesett 12 stk

    Ozobot Evo Klassesett 12 stk

    Art.nr: 56673
    Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Her får du flere muligheter og ro ulike måter å kode på. Inneholder 12 Evo robot, 12 Ozoskall, 2 stk 6-ports ladestasjoner, 12 pakker med 4 merkepenner i ulike farger, lærerveiledning, aktivitetskort, posters, bowlingutfordring med kjegler og quickstart-guide. Fra 8 år.
    kr 30 740,00
  • LEGO® Education Coding express

    LEGO® Education Coding express

    Art.nr: 15258
    234 deler. Med dette fine kodetoget med DUPLO-klosser får barna mulighet til tidlig å utvikle sin forståelse for hva koding innebærer. Inneholder 5 ulike kodebrikker som legges ut på banen der toget utfører ulike funksjoner avhengig av brikkens farge: Stoppe, endre retning, lyd, lys eller påfyll av drivstoff. Kodeekspressen er interaktiv og ved å laste ned en app kan du også bytte kommando eller karakter, øve på matematikk mm. Sammen kan barna utforske, løse problemer og analysere årsak. Veiledning, 6 dobbelsidige inspirasjonskort og aktivitetsforslag følger med. Av ABS plast. Krever 4 AAA batterier, følger ikke med. Alder 2-5 år.
    kr 3 111,00
  • LEGO® Education SPIKE™ Prime, grunnsett

    LEGO® Education SPIKE™ Prime, grunnsett

    Art.nr: 111971
    LEGO® Education SPIKE ™ Prime er et tverrfaglig undervisningsverktøy innenfor matematikk, naturfag, kunst og håndverk og teknologi. Settet passer for elever på 5. – 10. trinn og kan programmeres både med blokkprogrammering (Scratch) og tekstbasert programmering (Python). Det programmerbare huben er en avansert, men brukervennlig enhet som har 6 inn- / utporter, et 5x5-lyspanel, Bluetooth-tilkobling, en høyttaler, et 6-akset gyroskop og et oppladbart batteri. Inkluderer også motorer og sensorer som sammen med LEGO-komponenter lar elevene bygge roboter og andre interaktive modeller. Oppbevaringsboks og sett med sorteringsbrett er inkludert. Det er også inkludert en app med ferdige undervisningsopplegg og nettbaserte leksjonsplaner
    kr 4 995,00
  • Ozobot Evo Crystal White

    Ozobot Evo Crystal White

    Art.nr: 56670
    Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Takket være det store tilbudet av programmeringsoppgaver kommer man lett igang. Ozobot Evo kombinerer pedagogisk spill med programmering og sosial interaksjon. Inneholder 1 Evo robot, utfordringskort, 4 merkepenner i ulike farger, USB ladekabel og quickstart-guide. Fra 8 år.
    kr 3 710,00
  • Utendørspakke programmering

    Utendørspakke programmering

    Art.nr: 129167
    Utviklet sammen med en pedagog. En pakke som enkelt viser og forklarer programmering og teknikk og passer perfekt til uteskole eller utelek. Inneholder 112894 Rugged robot, 74934 gulvmarkering hender og føtter, 71832 gulvmarkering piler, 118604 Pingvinens kodesteiner, 118605 pingvinens aktivitetskort og 124579-38 oppbevaringskurv/handlekurv. Passer perfekt sammen med art.nr. 124580, vogn til oppbevaringskurv/handlekurv
    kr 5 462,00
  • Aktiv programmering

    Aktiv programmering

    Art.nr: 56624
    Å programmere med kroppen er et skritt i riktig retning. Dette spillet introduserer barna for tidlig programmering kombinert med aktivitet, uten elektronikk. Disse aktivitetene fremmer samarbeid, grovmotorikk, problemløsing og sekvenstrening. Inneholder 20 kvadratiske teppebiter (23x23 cm), 20 dobbeltsidige programmeringskort og tilbehør. Teppe av EVA. Fra 5 år.
    kr 654,00
  • Ozobot Evo Klassesett 18 stk

    Ozobot Evo Klassesett 18 stk

    Art.nr: 56674
    Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Her får du flere muligheter og ro ulike måter å kode på. Inneholder 18 Evo robot, 18 Ozoskall, 3 stk 6-ports ladestasjoner, 18 pakker med 4 merkepenner i ulike farger, lærerveiledning, aktivitetskort, posters, og quickstart-guide. Fra 8 år.
    kr 47 700,00
  • SAM Labs Classroom Kit

    SAM Labs Classroom Kit

    Art.nr: 56863
    Lagersalg -50%! Ordinær pris 17858,-. Ytterligere rabatter gis ikke.
    kr 8 929,00
  • LEGO® Education SPIKE™ Prime, ekspansjonssett

    LEGO® Education SPIKE™ Prime, ekspansjonssett

    Art.nr: 111972
    Dette tilleggssettet til LEGO® Education SPIKE™ Prime inneholder 603 deler som store hjul, fargesensor og motor. Settet tilbyr over 10 timer undervisning i naturvitenskap, teknikk, ingeniørvitenskap, kunst og matematikk (forkortet STEAM på engelsk), som vil inspirere elevene i alderen 10-15 år og deres lærere til å bygge mer avanserte modeller og forberede disse for robotkonkurransenes morsomme og utfordrende verden.
    kr 1 456,00
  • LEGO® MINDSTORMS® Education Reservedelssett 3

    LEGO® MINDSTORMS® Education Reservedelssett 3

    Art.nr: 111371
    Går ut av LEGO® Education sortiment i juni 2021. Selges så langt lageret rekker
    kr 83,00
  • Ozobot Merkepenner ulike farger

    Ozobot Merkepenner ulike farger

    Art.nr: 56667
    4 stk/pk.Penner til Ozobot. Styr roboten med OzoCodes ved enkelt å tegne linjer og fargesegmenter. Linjene kan tegnes på vanlig papir. Inneholder fargene rød, grønn, blå og svart.
    kr 198,00
  • Strawbees Quirkbot

    Strawbees Quirkbot

    Art.nr: 56622
    Lagersalg -50%! Ordinær pris 1595,-. Ytterligere rabatter gis ikke.
    kr 798,00
  • LEGO® Education EV3 Ultralydsensor

    LEGO® Education EV3 Ultralydsensor

    Art.nr: 111356
    Ultralydsensoren er en digital sensor som kan måle avstanden til et objekt foran sensoren. Sensoren sender ut høyfrekvente lydbølger og måler hvor lang tid det tar før lydbølgene spretter tilbake til sensoren. Lydfrekvensen er så høy at lyden ikke blir hørt. Avstanden til et objekt kan måles i tommer eller cm. Det betyr at du kan programmere en robot for å holde deg en viss avstand foran en vegg. Hvis du bruker måleenheten cm, er den målbare avstanden 3-250 cm (med nøyaktighet +/- 1 cm). Hvis du bruker måleenheten, er den målbare avstanden 1-99 inches (med nøyaktighet +/- 0,394 inches). Verdien på 255 cm eller 100 tommer betyr at sensoren ikke oppdager noen gjenstander foran seg. Et fast lys rundt sensoren betyr at den er i målestilling. Hvis lampen blinker, er sensormodus "Forekomst" aktiv. I hendelsesmodus oppdager sensoren om det er en annen aktiv ultralydsensor i nærheten. Når den prøver å finne andre ultrasoniske sensorer, avgir den ikke sin egen lyd, men lytter bare til andre sensors lyder.
    kr 480,00
  • Ozobot Merkepenner svart

    Ozobot Merkepenner svart

    Art.nr: 56668
    4 stk/pk. Merkepenner for Ozobot.
    kr 198,00
  • LEGO® MINDSTORMS® Education Reservedelssett 1

    LEGO® MINDSTORMS® Education Reservedelssett 1

    Art.nr: 111369
    Går ut av LEGO® Education sortiment i juni 2021. Selges så langt lageret rekker
    kr 83,00
  • LEGO® MINDSTORMS® Education EV3, romutfordring

    LEGO® MINDSTORMS® Education EV3, romutfordring

    Art.nr: 111967
    Går ut av LEGO® Education sortiment i juni 2021. Selges så langt lageret rekker
    kr 3 994,00
  • LEGO® Education EV3 Gyrosensor

    LEGO® Education EV3 Gyrosensor

    Art.nr: 111357
    Gyrosensoren er en digital sensor som oppdager rotasjonsbevegelser rundt en akse. Hvis du roterer gyrosensoren i henhold til pilene på sensorhuset, registrerer sensoren rotasjonshastigheten i grader per sekund. (Den høyeste rotasjonsfrekvensen som kan måles er 440 grader per sekund.) Den roterte frekvensavlesningen kan deretter brukes, for eksempel for å oppdage om en viss del av roboten beveger seg eller om roboten vipper. Gyrosensoren kan også brukes til å holde oversikt over den totale rotasjonsvinkelen i grader. Du kan bruke rotasjonsvinkelen til å måle hvor mye roboten har snudd. Dette betyr at du kan programmere rotasjonsbevegelser (rundt aksen som gyrosensoren leser) med nøyaktighet +/- 3 grader per 90 grader. MERK! Sensoren må være helt stille når den er koblet til EV3-enheten. Hvis gyro sensoren er koblet til en robot, må roboten være helt stille i en startposisjon mens du kobler gyro sensoren til EV3 enheten.
    kr 480,00
  • LEGO® Education EV3 Trykksensor

    LEGO® Education EV3 Trykksensor

    Art.nr: 111359
    Trykkføleren er en analog sensor som oppdager om den røde knappen trykkes og slippes. Dette betyr at trykksensoren kan programmeres til å fungere basert på tre tilstander: trykket ned, ikke trykket ned eller hurtigtrykk (dvs. trykket ned og umiddelbart sluppet opp). Med innspill fra trykksensoren kan du programmere en robot for å oppfatte og styre verdier som en svaksynt kan gjøre, dvs. ved å føle omgivelsene med hendene. Du kan bygge en robot med en trykksensor som ligger mot overflaten under roboten. Da kan du programmere roboten til å handle (for å stoppe!) Når den beveger seg over kanten av et bord, dvs. når sensorknappen slippes. En kjempende robot kan programmeres for å komme videre mot en utfordrer til den trekker seg tilbake. Kombinasjonen av de to tilstandene "trykket ned" og deretter "trykket opp" tilsvarer "hurtigtrykk".
    kr 297,00
  • Glemt passord?

    Vil du bli kunde hos oss?

    Du må ha et ha et organisasjonsnummer eller kundenummer for å handle hos oss.

    Registrere meg

    Tilbakestill passord

    Oppgi din e-postadresse så mottar du en link for å velge nytt passord.