En uventet feil har oppstått. Vær vennlig å forsøke igjen senere
Bekreft
Er du sikker på at du vil slette?
Er du sikker på at du vil slette?
Informasjon!
Lekolar er ISO-sertifisert med tydelige krav til kvalitet, sikkerhet og miljø.
I tillegg til intern fokus på forhold som påvirker miljøet i negativ retning.
Vi ønsker å redusere antall mindre forsendelser, og ekspederer derfor ikke ordre under kr 200.
Vi anbefaler deg å spare bestillingen og iverksette ordren ved en senere anledning.
Takk for at du hjelper oss å holde en miljøvennlig profil!
Fortsette å handle eller spare bestillingen til senere anledning, trykk NEI.
Effektuere ordren din nå, trykk JA.
Du gjorde en kopia av listan \"{0}\". Den heter \"{1}\".
Vi opplever for tiden noen tekniske utfordringer med vår nettside, men den vil være operativ igjen ila kort tid. Kontakt oss gjerne på 33 72 98 00 eller bestilling@lekolar.no for bestillinger, priser eller annen informasjon.
6 stk/pk. Blue-Bot er en gulvrobot med bluetooth, noe som innebærer at den kan styres fra et nettbrett eller PC. Elevene kan angi en algoritme på enhetens skjerm og sende trådløst til Blue-Bot som utfører handlingen. Elevene kan også programmere roboten med enkle knappetrykk på robotens rygg. Blue-Bot har transparent skall slik at elevene kan se delene inni og se hva som lager den surrende lyden. Blue-Bot kan svinge i 45° og det kan også oppgis repetisjoner i algoritmen. Sammen med Blue-Bot får elevene oppleve sammenhengen mellom årsak og virkning, trene på oppfølging og kontroll. Ladestastjon følger med. Mål: 12x10 cm. Passer fra 3 år og oppover.
SPIKE Essential er et undervisningsverktøy som passer perfekt for å starte med programmering på småskolen. Du kan velge mellom enklere Ikonbasert programmering og Scratch ordbasert blokkoding. Settet består av 449 deler. Enkel maskinvare - inkludert en intelligent hub med to porter, to små motorer, et lyspanel og en fargesensor - gir elevenes kreasjoner liv. Settet inneholder også et fargerikt utvalg av LEGO klosser, reservedeler og en holdbar oppbevaringsboks med fargekodede sorteringsbrett for å lette byggeprosessen. SPIKE Essential er en del av LEGO Learning System og tilbyr ferdige undervisningsopplegg på 45 minutter i mange ulike fag. Vi tilbyr også evalueringsmatriser og videoer for å støtte lærere. Fra 6 år.
6 stk/pk. Bee-Bot er en barnevennlig og robust robot. Enkel å programmere med enkle knappetrykk. Barna får oppøeve sammenheng mellom årsak og virkning, samt trene på oppfølging og kontroll. Mål: 12x10 cm. Oppladbar. En ladestasjon følger med der alle 6 robotene kan lades samtidig. Fra 3 år.
234 deler. Med dette fine kodetoget med DUPLO-klosser får barna mulighet til tidlig å utvikle sin forståelse for hva koding innebærer. Inneholder 5 ulike kodebrikker som legges ut på banen der toget utfører ulike funksjoner avhengig av brikkens farge: Stoppe, endre retning, lyd, lys eller påfyll av drivstoff. Kodeekspressen er interaktiv og ved å laste ned en app kan du også bytte kommando eller karakter, øve på matematikk mm. Sammen kan barna utforske, løse problemer og analysere årsak. Veiledning, 6 dobbelsidige inspirasjonskort og aktivitetsforslag følger med. Av ABS plast. Krever 4 AAA batterier, følger ikke med. Alder 2-5 år.
Osmo Genius Kit (PlayOsmo) består av fem spill som lastes ned som apper fra App Store og gir underholdning som holder lenge. Installer appen, plasser en iPad i stativet, monter medfølgende reflektor og alt er klart til bruk. Inneholder Numbers - praktiske leker med tall, Masterpiece - forbedre tegneferdigheter, Words - moro med ord , Tangram - Tangrampuslespill med digital opplevelse og Newton - Fysikk møter kreativ problemløsning. OBS! Osmo Creative Kit krever iPad (følger ikke med). Fra 5 år.
15 sett/pk. Et sett består av 449 deler. SPIKE Essential er et undervisningsverktøy som passer perfekt for å starte med programmering på småskolen. Du kan velge mellom enklere ikonbasert programmering og Scratch ordbasert blokkoding. Enkel maskinvare - inkludert en intelligent hub med to porter, to små motorer, et lyspanel og en fargesensor - gir elevenes kreasjoner liv. Settet inneholder også et fargerikt utvalg av LEGO klosser, reservedeler og en holdbar oppbevaringsboks med fargekodede sorteringsbrett for å lette byggeprosessen. SPIKE Essential er en del av LEGO Learning System og tilbyr ferdige undervisningsopplegg på 45 minutter i mange ulike fag. Vi tilbyr også evalueringsmatriser og videoer for å støtte lærere. Fra 6 år.
Denne skjermfrie hands-on-løsningen har alt du trenger for å lære elvene koding og datalogisk tenking. Ved å introdusere ruter, funksjoner og looper i et par enkle trinn, blir stadig mer avanserte programmeringskunnskaper utviklet. På KUBO.education er det læreplaner og veiledning. Alder 4-10 år
5 sett/pk. Et sett består av 449 deler. SPIKE Essential er et undervisningsverktøy som passer perfekt for å starte med programmering på småskolen. Du kan velge mellom enklere ikonbasert programmering og Scratch ordbasert blokkoding. Enkel maskinvare - inkludert en intelligent hub med to porter, to små motorer, et lyspanel og en fargesensor - gir elevenes kreasjoner liv. Settet inneholder også et fargerikt utvalg av LEGO klosser, reservedeler og en holdbar oppbevaringsboks med fargekodede sorteringsbrett for å lette byggeprosessen. SPIKE Essential er en del av LEGO Learning System og tilbyr ferdige undervisningsopplegg på 45 minutter i mange ulike fag. Vi tilbyr også evalueringsmatriser og videoer for å støtte lærere. Fra 6 år.
Alt du trenger for å komme i gang med Bee-Bot. Bee-Bots enkle og barnevennlige layout er et perfekt utgangspunkt for undervisning av programmering. Barna kan oppdage sammenhengen mellom årsak og virkning, samt trene på oppfølging og kontroll. Startpakken inneholder 1 stk oppladbar Bee-Bot, 2 matter med landskap og 2 transparente matter, 49 sekvenskort og 10 stk hvite "skall". Fra 3 år.
Cubetto er treroboten som gjør det abstrakte programmeringsspråket konkret. Her får barna mulighet til å lære seg grunnleggende programmering på en leken og tydelig måte. Settet inneholder en robot av tre, et kontrollpanel, kodebrikker og en matte av stoff. Første skrittet er å bestemme hvor roboten skal gå, deretter legges kodebrikkene i den rekkefølgen på kontrollpanelet og man trykker på GO. Matte av polyester, 1x1 m. Av tre og ABS. Fra 3 år.
Ozobot Evo er en prisbelønnet programbar robot for neste generasjon. Ozobot Evo er en liten robot som kan brukes via en PC, nettbrett eller på vanlig papir. Her får du flere muligheter og ro ulike måter å kode på. Inneholder 12 Evo robot, 12 Ozoskall, 2 stk 6-ports ladestasjoner, 12 pakker med 4 merkepenner i ulike farger, lærerveiledning, aktivitetskort, posters, bowlingutfordring med kjegler og quickstart-guide. Fra 8 år.
Bee-Bot® er en robust robot. Roboten programmeres enkelt med knappetrykk på toppen. Forover, Bakover, Venstre, Høyre. Det er også Go, Reset og Pause. Bee-Bot® beveger seg i trinn på 15 cm, den kan snu 90 ° og husker opptil 200 trinn!
Sensorer gjør det mulig å interagere med andre Bee-Bot og Blue-Bot. Funksjon for lydinnspilling og avspilling. Innhold: 1 Bee-Bot-robot. 1 USB-kabel for lading. Mål: 12x10 cm. Fra 3 år.
La elevene skape sin egen Bee-Botmatte ved å legg inn egne bilder og retninger. Lag egne kort for å gjenfortelle en favoritthistorie eller arbeide med emner. Programmer deretter Bee-Bot eller Blue-Bot for å reise gjennom elevenes verden. Mål: 90x60 cm. Fra 3 år.
Blue-Bot er en gulvrobot med bluetooth, noe som innebærer at den kan styres fra et nettbrett eller PC. Elevene kan også programmere roboten med enkle knappetrykk på robotens rygg. Blue-Bot har transparent skall slik at elevene kan se delene inni. Blue-Bot kan svinge i 45° og det kan også oppgis repetisjoner i algoritmen. Sammen med Blue-Bot får elevene oppleve sammenhengen mellom årsak og virkning, trene på oppfølging og kontroll. Mål: 12x10 cm. Passer fra 3 år og oppover. Blue-Bot er oppladbar. USB-ladekabel følger med.
Denne skjermfrie hands-on-løsningen har alt du trenger for å lære elvene koding og datalogisk tenking. Ved å introdusere ruter, funksjoner og looper i et par enkle trinn, blir stadig mer avanserte programmeringskunnskaper utviklet. På KUBO.education er det læreplaner og veiledning. Alder 4-10 år
Strawbees er et prisvinnende byggesystem som blander innovasjon, kreativitet og design for alle aldre. Materialet kan bøyes på hvilken som helst måte, og du kan hele tiden forbedre og forsterke konstruksjonen. Stimulerer fantasien og oppmuntrer til lysten til å eksperimentere. Inneholder ideer for lærerstyrte leksjoner og 90 byggeideer. Av PP. Fra 3 år.
Denne skjermfrie hands-on løsningen har alt du trenger for å lære elevene koding og algoritmisk tankegang. Ved å introdusere funksjoner og looper i et par enkle trinn utvikler eleven etterhvert mer avanserte programmeringsferdigheter. Elevene trener på ferdigheter gjennom kreative øvelser og utfordringer. Pakken inneholder også Coding+, 36 ekstra kodebrikker som gjør at man kan programmere tidskontroll, hastighet, avstand og retning. Coding+ tar elevene fra grunnleggende til mer avansert programmering. På KUBO.education finnes leksjonsplanlegging, videotutorials og hurtigstartsguide. KUBO Coding+ single sett inneholder: 1 robot, 1 pakke med 46 kodebrikker, TagTile®, 1 pakke med 36 ekstra kodebrikker, 1 aktivitetskart, 1 kartmal for egne utfordringer og en ladekabel. Alder 4-10 år.
Transparent matte med rutenett som kan skape nye spennende veier for Bee-bot og Blue-bot. Kan legges over andre underlag. Mål: 60x60 cm. Av PVC-uten ftalater. Fra 3 år.